קרדיט צילום: טנדם

טנדם, אשר לא רק מחקה את פעילות הלבלב, אלא גם צופה את ערכי הסוכר 30 דקות קדימה ומכווננת את הזלפת האינסולין אוטומטית בהתאם, משווקת במעל 20 מדינות ורשמה הצלחה בקרב מאות אלפי חולים בעולם.

טנדם t:slim עם טכנולוגיית CONTROL-IQ היא משאבת האינסולין היחידה בישראל שמתחברת במעגל סגור (CLOSED LOOP) לסנסור הרציף לניטור סוכר דקסקום G6, מציעה לחולי סוכרת סוג 1 שילוב מנצח של סנסור ומשאבה. השילוב של סנסור דקסקום אשר מנטר סוכר באופן רציף ללא צורך בבדיקות דם, כיולים או סריקות ובעל רמת דיוק גבוהה, עם היכולת של טנדם לחזות את ערכי הסוכר 30 דקות קדימה, לכוונן את הזלפת האינסולין בהתאם ואף לתת בולוס תיקון אוטומטי, משפרים משמעותית את רמות ה – A1C ומגדילים את הזמן בטווח התקין של הסוכר עם שיפור בולט בשעות הלילה, מה שמאפשר סופסוף לחולי סוכרת לישון יותר טוב בלילה.

הדור החכם של המשאבות

טנדם מביאה איתה גם בשורה טכנולוגית – המשאבה הקטנה ב- 38% ממשאבות אחרות, בעלת מסך מגע צבעוני, נטענת, מאוד קלה לשימוש והינה המשאבה היחידה בעולם אשר מתעדכנת באמצעות התקנה של קובץ מרחוק, ממש כמו שאנחנו רגילים לראות בטלפונים הניידים החכמים. בדרך זו משתמשי המשאבה נהנים תמיד ממשאבה מעודכנת שאינה מתיישנת.

המשאבה מאושרת לשימוש לילדים בגילאי 6 ומעלה, משווקת במעל 20 מדינות בעולם ויש לה כבר מאות אלפי משתמשים.

CLOSED LOOP

דקסקום G6 הקיים בכל קופות החולים הוא סנסור רציף מתקדם לניטור רמות סוכר בדם שמאושר FDA  ו – CE ומאושר לשימוש מגיל שנתיים ולנשים בהריון, מתחבר כאמור רק למשאבת טנדם.

דקסקום לא דורש בדיקות דם, כיולים או סריקות ורמת הדיוק שלו מאוד גבוהה. דקסקום מתריע על רמות סוכר נמוכות או גבוהות בדם, וגולת הכותרת שלו היא התרעה של כ-20 דקות לפני ההגעה לרמת סוכר של 55 מ"ג (היפוגליקמיה). בנוסף, ניתן לשתף את הנתונים שנמדדים בדקסקום עד 10 עוקבים. כך מאפשר הדקסקום להורים ובני משפחה להיות מעודכנים ברמות הסוכר של ילדם גם כשהם לא לידם.

בשנים האחרונות לא היתה זמינה בישראל משאבת אינסולין אשר התחברה לסנסור של דקסקום. זו הסיבה שההשקה של טנדם בישראל הינה בשורה כפולה ומאוד מרגשת למשתמשי  דקסקום – לא רק משאבת  אינסולין שמתחברת לסנסור המצוין, אלא המשאבה המתקדמת ביותר בעולם המתחברת במעגל סגור לדקסקום ומאפשרת להם להיות יותר מאוזנים, לקיים אורח חיים רגיל ופעיל ולישון הרבה יותר טוב בלילה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here