קרדיט צילום: COBRA

יום תעשיית הרכב משנה את פניה לכיוון עולמות הדיגיטל, כאשר את אחד הפיתוחים הבולטים ביותר ניתן לייחס לטכנולוגיית המפתח החכם . אם בעבר טכנולוגיית המפתח הדיגיטלי הייתה נחלתם הבלעדית של רכבי יוקרה מתקדמים וחדישים, הרי שהיום עם הפיתוח החדש של חברת -COBRA M-Key, הופכת הטכנולוגיה לשימושית עבור כלל הציבור.

M-Key מביא עמו בשורה חדשה לשוק ה- after Market המאפשרת לרכבים לאחר עלייתם לכביש ליהנות מהטכנולוגיה המתקדמת המדמה את תכונות שלט הרכב הקיים. M-key, מציג יכולות אבטחה גבוהות המאפשרות, בין היתר, את פתיחת ונעילת הרכב מהנייד, פתיחת תא המטען ועוד, בדומה לאופן בו מבוצע השימוש באפליקציית Apple Pay. בנוסף, הוא תורם לביטחונו של הנהג, מבטל את החשש מאיבוד מפתחות הרכב ומייתר את הצורך בשכפול שלט הרכב.

M-Key מדמה את פעילותו של השלט המקורי באפליקציה ייעודית (ויחד עם זאת אינו מבטל את יכולות השלט המקורי), מושתת על טכנולוגיית BLE ופועל ברדיוס של עד 15 מ"ר בסביבה בנויה והוא מאובטח ברמה הגבוהה ביותר כשהתקשורת עם האפליקציה מוצפנת ומאובטחת בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

שוק מפתחות הרכב הדיגיטליים העולמי ביסס את מעמדו, יצרניות רכב רבות אימצו אותו כסטנדרט בשל יתרונותיו הרבים וכך, גם חברות הביטוח מפנימות את הפוטנציאל הגלום במוצר אשר יסייע בהפחתת היקפי גניבות הרכבים שעלו במעל – 50% בשנה האחרונה. הודות ליכולות הטכנולוגית החדשה לשתף ולבטל את מפתחות הרכב עם עד 5 משתמשים בכל זמן נתון, מפתחות הרכב מסתובבים פחות בצמתים שונים וכך פוחת הסיכוי שהרכב ייגנב כתוצאה מאובדן המפתחות.

רעות דיין מזרחי, מנכ"לית ל.ד ישראל אוטו אקוויפמנט: "אפליקציית ה-M-Key מהווה בשורה טכנולוגית שתקדם אותנו עוד צעד אל עתיד נוח וקל יותר שבו לא נצטרך להשתמש יותר במפתחות. קבוצת הטכנולוגיה קוברה פועלת רבות לייצור מוצרים טכנולוגיים לשיפור ושדרוג אורח חייהם של האנשים תוך תשומת דגש על העצמת ביטחונם האישי".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here