קרדיט PIXABAY

אחד הנושאים החשובים ביותר בכל עסק וחברה הוא נושא הסדר והארגון. לא צריך לבצע מחקר בכדי לדעת שככל שהעבודה מתבצעת בצורה מסודרת יותר, כך היא יעילה ופורייה יותר. אמנם, כאשר מדובר על עסקים וחברות גדולות, ישנם כל כך הרבה אגפים, עובדים ודברים שמשתנים כל העת שקשה עד בלתי אפשרי לדאוג שהכול יתנהל בצורה מסודרת ללא משהו שיעזור לעשות את זה. למעשה, ישנן כיום לא מעט מערכות ממוחשבות אשר נועדו בכדי לפתור ולסייע בדיוק בדבר הזה, אלו הן מערכות ה – crm  [Customer relationship management].

מערכת ניהול קשרי לקוחות מבית מאנדיי

אחת המערכות המובילות והיעילות בעולם היא דווקא מערכת תוצרת כחול לבן, הידועה בשם מאנדיי. חברת מאנדיי. קום בע\"מ הוקמה לפני למעלה מעשור על ידי רועי מן וערן זינמן והייתה עד אז חלק מחברת וויקס. מאז החלה את דרכה העצמאית זוכה מאנדיי להצלחה עצומה ברחבי העולם, והיא משמשת כמערכת הניהול של אלפי חברות מובילות ברחבי העולם. היתרון הגדול של מאנדיי נעוץ דווקא בפשטות וביעילות שלה, מה שמקל מאוד על חברות ועסקים ברחבי העולם לעשות את המעבר לעבודה איתה. למעשה, בזכות הפשטות שלה כל עובד ועובד בעסק או בחברה יכול בקלות ללמוד כיצד מתפעלים ועובדים איתה, ולתפקד איתה בתוך זמן קצר בצורה משביעת רצון.

כיצד מבצעים הטמעה של מערכת CRM?

ביצוע של הטמעת מערכת CRM הוא אחד החששות הגדולים של כל בעל עסק כאשר הוא מחליט להתחיל ולהשתמש עם מערכת חדשה. למעשה, בעיקר כאשר מדובר על עסק או חברה קיימים, החשש מהמעבר הוא מוצדק לחלוטין, בגלל הצורך לדאוג שהעסק ימשיך לתפקד כמו שצריך מבלי שהלקוחות ישימו לב לבעיות או תקלות מיוחדות. בכדי להתגבר על המכשול הזה, ישנן חברות כמו טופמי אשר מציעות שירות של הטמעת מערכות CRM אצל לקוחות, כאשר בעזרת הידע והניסיון שלהם בתחום, הם יכולים לגרום לצוות של החברה לשלוט במערכת בצורה מהירה, ולצלוח את תקופת המעבר בצורה הטובה ביותר.

חשיבות הטמעת מערכת CRM לטווח הארוך

כאשר מבינים את החשיבות והתועלת העצומה שאפשר להפיק משימוש נכון במערכת, קל להגיע למסקנה שכדאי שמישהו שמכיר אותה ילמד את אנשי החברה כיצד פועלים איתה בצורה הטובה ביותר. למעשה, בלא מעט מן המקרים כאשר מוותרים על הטמעת המערכת בידי חברה מקצועית, מה שקורה הוא שגם אחרי שהעובדים יודעים לתפעל את המערכת, הם לא עושים זאת בצורה הטובה ביותר, ומפסידים את השימוש בלא מעט מהיכולות שלה. ולכן, להטמעת מערכת על ידי חברה מקצועית ובעלת ניסיון ישנה חשיבות רבה גם לטווח הארוך.

כיצד מתבצעת בפועל ההטמעה של המערכת?

כאשר אתם סוגרים עם חברה שתקיים הטמעה של המערכת אצלכם בעסק, תשבו יחד עם אנשי החברה, תסכמו את הפרטים ואת המערכת שאליה אתם רוצים לעבור, ואז יגיעו אנשי החברה אליכם בכדי לעבור עם העובדים על צורת השימוש במערכת, וכיצד מפעילים אותה בצורה הטובה והיעילה ביותר. במהלך המעבר עצמו ילוו אנשי החברה את העובדים שלכם, יסייעו לפתרון של כל בעיה או שאלה, ויגרמו לכך שהמעבר יעבור בצורה החלקה ביותר בדיוק כמו שצריך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here