לפעמים יש דברים שיכולים לשבש את סדר היום. בוקר יפה, שמיים כחולים, הציפורים מצייצות, אתם באים להכין קפה של בוקר ורואים פתאום סתימה בביוב. אתם כבר רואים שחור, ומדמיינים איך אתם מנסים יום שלם להשיג את האינסטלטור שאינו זמין ומבלגן לכם את כל המטבח. עם אבי שלצר בע"מ, לא תקבלו עוד יחס מזלזל מאינסטלטורים. אנחנו מחזיקים במגוון מכשירים מתקדמים טכנולוגית, כמו מצלמת ביוב, רובוטים ועזרים נוספים, שמסייעים לאינסטלטורים עבור תיקון צינור ביוב ועוד. בנוסף, המכשירים הטכנולוגיים שלנו גורמים לשירות של האינסטלטורים להיות יותר יסודי, יעיל, מהיר ונקי ומסודר.

תיקון צינור ביוב בעזרת מצלמות ביוב

עבור תיקון צינור ביוב בצורה היעילה והזריזה ביותר, יש צורך במצלמה לביוב. המצלמה עוזרת לאינסטלטורים לבצע את עבודתם על הצד הטוב ביותר. אז איך זה עובד? ברגע שיש תקלה, מתקשרים אלינו, אבי שלצר בע"מ, ואנחנו נשלח לכם אינסטלטור מיומן ואמין כמה שיותר מהר. לפניי שהוא מתחיל את עבודת התיקון, הוא מכניס את המצלמה המשוכללת לתוך הצנרת. המצלמה, שמצלמת 360 מעלות, קולטת מהר מאוד בעזרת מעט תמונות את מקור הבעיה והיכן נמצאת. האינסטלטור המיומן כבר ידע לטפל בבעיה, בצורה נקודתית, עם הכלים המתאימים וללא צורך בחפירה. אילולא לא הייתה מצלמה, האינסטלטור היה בתהליכי ניסוי וטעיה על מנת להבין את מיקום ומקור הבעיה, והתהליך היה לוקח הרבה יותר זמן ודורש המון אנרגיה מיותרת.

מי אנחנו אבי שלצר בע"מ

ישנן חברות רבות אשר עושות תיקון צינור ביוב, אך מעטות הן כמו אבי שלצר בע"מ. בזכות הכלים הטכנולוגיים שמאפשרים לאינסטלטורים לבצע את עבודתם בצורה נוחה ויעילה וברירת האינסטלטורים בקפידה לחברה שלנו, על פי מקצועיות ואמינות, אי אפשר להתווכח שאנחנו הכי מקצועיים בתחום. נוסף על כך, יש לנו שירות לקוחות זמין ומעולה, כך שתוכלו להזמין אינסטלטור מיד בעת התקלה. בזכות כל אלה, יש לנו מאות לקוחות קבועים ומרוצים, שבכל תקלה קוראים לנו כל פעם מחדש. אז פעם הבאה שיש תקלה בביתכם שמחייבת אינסטלטור, אנחנו אבי שלצר בע"מ כאן בשבילכם!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here