קרדיט: Phonak Roger On

חברת Phonak, המובילה בתחום טכנולוגיות שמיעה משנות חיים, גאה להכריז על זכיית המשדר Roger On בפרס אדיסון לשנת 2024. טכנולוגיית המשדר יכולה לזהות את מקור הקול והזווית בה יחס הדיבור לרעש הוא הטוב ביותר, ומשתמשת במידע זה ובמערך המיקרופונים במשדר על מנת לסייע בהבנת הדיבור בסביבות מאתגרות אקוסטית. אריק שטיינר, מנכ"ל רשת שטיינר מכשיר שמיעה, המשווקת הבלעדית בישראל של Phonak: "Roger On מציג חדשנות פורצת דרך המסייעת למרכיבי מכשירי שמיעה ושתלי שבלול לנהל חיים משמעותיים ומלאים ככל אדם שומע"

מערכת Phonak Roger On זכתה לכבוד בגאלה של פרסי אדיסון 2024. למערכת טכנולוגיה מתקדמת, המשדרת לכל מקלט Roger והוא מיועד לכבדי שמיעה שמתקשים לשמוע בבהירות בסביבה רועשת, באירועים בהם יש מספר דוברים או משום שהם רחוקים מדי מהדוברים. מקלטי רוג'ר מובנים מראש במכשירי השמיעה של פונאק וניתן להפעילם תמורת תשלום.
בטכנולוגיית Roger משדר ה- Roger On מזרים את צלילי הדיבור ישירות למכשירי השמיעה של חברת פונאק העולמית, או לכל מקלט בטכנולוגיית Roger המחובר למכשירי שמיעה של חברות אחרות.

ה-Phonak Roger On מסייע למרכיבי מכשירי שמיעה ולמושתלים בשתל שבלול לשמוע ולהבין דיבור במצבים רועשים וממרחקים. הוא מזהה אוטומטית אם האדם שמשתמש בו יושב ליד שולחן ארוחת ערב רועש, האם האדם נמצא במצב הקשבה, או שהמשדר מולבש כלולאת צוואר או כמיקרופון ד"ש במהלך מצגת. Phonak Roger On מזהה באופן מיידי את כיוון הדיבור ומתאים אוטומטית את ההגדרות שלו כדי לספק את חווית ההאזנה הטובה ביותר.

טכנולוגיית המשדר מאפשרת זיהוי מקור הקול והזווית בה יחס הדיבור לרעש הוא הטוב ביותר, ומשתמשת במידע זה ובמערך המיקרופונים במשדר על מנת להתאים את כיווניות המיקרופון ולסייע בהבנת דיבור בסביבות מאתגרות אקוסטית. למשדר יש טווח שידור של כ-10 מטרים והוא יכול להגיע לטווח של עד 25 מטרים בשטח פתוח.

בשנת 2023, בעקבות העלייה במספר המשתמשים בשיחות ועידה במחשב הביתי, נוספה למשדר פונקציה של אוזניות כדי לתמוך בהזרמת אודיו דו כיוונית, כאשר הן מחוברות למחשב באמצעות USB.

Roger On זכה עד היום במספר פרסים על עיצוב ונגישות המוצר, כולל פרסי Red Dot ו-iF Design, פרסי חדשנות גרמנית וטכנולוגיית שמיעה, וכן זכה בתואר להמצאות הטובות ביותר של מגזיןTIME הבינלאומי בשנת 2021.

אפליקציית RogerMic app מאפשרת שליטה ב- Roger On במעבר בין המצבים השונים ויצירת מצבים מותאמים אישית. כמו כן האפליקציה מאפשרת בדיקת מצב הסוללה.

בימים אלה זכה המיקרופון המרוחק Roger On של חברת Phonak העולמית, המובילה בפתרונות שמיעה, כזוכה ברונזה של פרסי אדיסון לשנת 2024 על חדשנות בטכנולוגיה האישית וגאדג'טים/טכנולוגיות מסייעות קטגוריה. הפרס היוקרתי מציין את ההכרה השישית לה זכה Roger On , אשר כיום משתמשים בו מאות אלפי אנשים ברחבי העולם.

אריק שטיינר, מנכ"ל סונובה ישראל,רשת שטיינר מכשיר שמיעה, המשווקת הבלעדית בישראל של Phonak: "הפרס המכובד הוא הוכחה נוספת להשפעה העצומה של מוצרי Phonak על איכות החיים של כבדי שמיעה. Roger On מציג חדשנות פורצת דרך המסייעת למרכיבי מכשירי שמיעה ושתלי שבלול לנהל חיים משמעותיים ומלאים ככל האדם וללא מגבלות, על פי חזונה של חברת סונובה".

קרדיט: Phonak Roger On
קרדיט: Phonak Roger On

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here