המכונית כזירת משחק - גם ליושבים מאחור | קרדיט הרמן/יח״צ

7 בינואר, תל אביב. חברת האוטומוטיב HARMAN המתכננת ומייצרת מוצרים מקושרים ופתרונות עבור יצרני מכוניות, צרכנים וארגונים ברחבי העולם, חשפה היום סדרה של פתרונות מוביליטי חדשים שלא היו קיימים עד כה ברכבים, כחלק מהחזון של Experiences per Mile. במסגרת האירוע הטכנולוגי השנתי של החברה, HARMAN EXPLORE, המתקיים היום בצורה וירטואלית בפעם הראשונה, החברה הדגימה טכנולוגיות ׳חוויות נהיגה׳ חדשניות (HARMAN ExP), שפותחו לאחר מחקר צרכנים מקיף ונותנות מענה לדרישות של נהגים ונוסעים ברכב.

חוויות הנהיגה (ExP) גובשו לאחר ניתוח עמוק של דרישות הצרכנים והן נותנות הצצה לעתיד הרכב בשנים הקרובות. כספקית-משנה מובילה ליצרניות רכב גלובליות, חברת HARMAN היא היחידה כיום שיכולה לספק פתרון מוכח לשילוב יכולות מתקדמות – הכוללות תא נהג דיגיטלי, יחידות טלמטריה 5G, מותגי אודיו לרכב, פתרונות ענן ותוכנה, לצד מערכות מתקדמות תומכות-נהיגה (ADAS). שלוש ה׳חוויות׳ החדשות שהוכרזו – Gaming Intense Max, Creator Studio ו-Drive-Live Concert, מדגימות את היכולות הללו ומציעות "טעימה" מעתיד המוביליטי ברכב.

 

HARMAN ExP Gaming Intense Max

על פי HARMAN אנשים מוצאים עצמם לא פעם חסרי מעש במכונית, בציפייה לילד שייצא מבית הספר או בהמתנה לחברים. לעתים, הם מעבירים את הזמן במשחקים בסמארטפון, אך החווייה אינה מלאה. למטרה זו פיתחה החברה את ה- Gaming Intense Max שהופך את המכונית לזירת משחק תוך שילוב של כמה טכנולוגיות שפיתחה החברה, בינהן, טכנולוגיות המסכים והסאונד האייקוני של מותגי החברה, כדוגמת JBL, harman/kardon או AKG.

המכונית כזירת בידור והופעות | קרדיט הרמן/יח״צ

HARMAN ExP Creator Studio

כדי לאפשר לאנשים ליצור ולשתף תכנים במכונית, ה- Creator Studio הופכת עבורם את המכונית ל׳חלל יצירתי׳ יותר. טכנולוגיות דוגמת מערכות הסאונד של החברה מתאימות עצמן לאיזון האופטימלי, התאורה במכונית מתאימה עצמה לצרכי הנהג ואו הנוסעים והמצלמות מתועדפות לזויות הצילום המחמיאות ביותר. בסיום הכנת התוכן הנהג יכול להוריד אפליקציה לעריכת וידאו מחנות האפליקציות של HARMAN Ignite Store (שכוללת עשרות שותפי תוכן ומפתחי אפליקציות אנדרואיד), לערוך את התוכן ולשתף דרך הרשתות החברתיות המומלצות לסוג התוכן שהופק ברכב – והכל – היישר מהמכונית.

 

יוצרים סרטון ליוטיוב ישר מהמכונית | קרדיט הרמן/יח״צ

HARMAN ExP Drive-Live Concert

בעולם בו ההופעות הגדולות עצרו (ובשאיפה יחזרו בקרוב), היכולת להעביר חווייה של מופע וירטואלי בתוך חלל המכונית הפכה לחשובה ביותר. HARMAN עושה שימוש במערכות הסאונד האיכותיות, ביכולות ה-5G  ובשירותי הענן, כדי להעביר את האנרגיות של ההופעות היישר למכונית. ההגה נסוג ומפנה מקום למסכים ההקיפיים ומערכות הסאונד מתכווננות להעדפות המאזינים.

| קרדיט הרמן/יח״צ

״מכוניות נועדו לא רק לנהיגה. הן חלק אינטגרלי מהחיים שלנו ואנו מעבירים בהן  לא מעט זמן. כמובילת שוק יש לנו יכולת לשלב מגוון טכנולוגיות רכב, כולל תא הנהג הדיגיטלי, יחידות טלמטריה, אודיו, פתרונות תוכנה מבוססי-ענן ו-ADAS עם הבנה עמוקה של מגמות בשוק הרכב וצרכים של הנהג והנוסעים״, אומרת מיכל גבע, מנכ״לית HARMAN ישראל. ״החזון של Experience per Mile שהוצג כבר לפני שנתיים שם את הצרכן במרכז והתערוכה השנה רק מדגישה את המחוייבות של הרמן למסע. HARMAN ExP מבטיחה שהטכנולוגיות יעבדו חלק האחת עם השנייה כדי ליצור פתרונות עשירים שמעבירים את החוויות שהצרכנים מבקשים״.  לדברי גבע, הבידול של HARMAN ממתחרותיה טמון בהבנת רצון הצרכנים וההעדפות שלהם כשהם בתוך מכוניותיהם. ״היצרנים יהנו מהפרסונליזציה ומהסינרגיה הטכנולוגית בעוד הנהגים ייהנו מחוויית נהיגה מקושרת בהתאם לצרכיהם״.

 

למידע נוסף: car.harman.com

 

HARMAN מתכננת ומייצרת מוצרים מקושרים ופתרונות עבור יצרני מכוניות, צרכנים וארגונים ברחבי העולם, ביניהם: מערכות מכוניות מקושרות (חכמות), מוצרי אודיו ווידאו, פתרונות אוטומציה ארגוניים ושירותים התומכים באינטרנט של הדברים (IoT). שרותי התוכנה של HARMAN מניעים מיליארדי מערכות ומכשירים ניידים, כשהם מקושרים  ומאובטחים על פני כל הפלטפורמות בהן הם פועלים, מהעבודה, דרך הבית ועד למכונית ולמובייל. החברה מעסיקה מעל 30,000 עובדים ברחבי העולם. בשנת 2017 נרכשה החברה על ידי חברת סמסונג אלקטרוניקס תמורת 8 מיליארד דולר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here