קרדיט ״HARMAN״

פתרון חומרה ותוכנה של HARMAN מציע ליצרני המכוניות החשמליות ביצועי שמע רבי עוצמה, תוך צמצום של 50 אחוז בגודל מערכות השמע והרמקולים מול המערכות המסורתיות. העיצוב החדשני מספק חווית האזנה מועצמת עם צריכת אנרגיה נמוכה משמעותית, כזו שלא תגמור מהר את סוללות המכונית החשמלית.

 

חברת מחקרי השוק IoT Breakthrough המתמחה בתחומי ה-IoT (האינטרנט של הדברים) בחרה בחברת האוטומוטיב HARMAN כזוכה בקטגוריית ״החברה החדשנית של השנה בתחום המכונית המקושרת״.  HARMAN, המתכננת ומייצרת מוצרים מקושרים ופתרונות עבור יצרני מכוניות, צרכנים וארגונים ברחבי העולם, זכתה בתואר היוקרתי עבור פתרון ה-EV Plus+ שפיתחה החברה.

 

חברת המחקר מציינת כי בעשור הקרוב, מכירות של מכוניות חשמליות יהוו כשליש מסך מכירות הרכבים בעולם. ״החששות של הצרכנים נשארים מחסום כניסה מרכזי עבור צרכנים רבים שחוששים כי חוויית השהיה ברכבים החשמליים וכי אמצעי הבידור והאודיו ברכב יהיו  ׳דלים׳ מאלה שבמכוניות רגילות בגלל בעיות של חיי סוללה מוגבלים״. הפתרון של HARMAN –ה-EV Plus+ – מבוסס שילוב חומרה ותוכנה ומציע לצרכנים פלטפורמה של שדרוגי אודיו כמו גם מגוון אפליקציות בידור מבוססות ענן להעצמת החוויה של הנהגים והנוסעים. רכיב מרכזי כאן הוא ה-Ecotect, עיצוב מובנה ברכב שמציע ביצועי שמע רבי עוצמה, תוך צמצום של 50 אחוז בגודל מערכות השמע והרמקולים מול המערכות המסורתיות. העיצוב החדשני מספק חווית האזנה מועצמת עם צריכת אנרגיה נמוכה משמעותית, כזו שלא תגמור מהר את סוללות המכונית החשמלית.

 

״כשמדובר על טווח נסיעה של מכונית חשמלית, כל ק״ג של מערכת נחשב״, אומרת מיכל גבע, מנכ״לית HARMAN ישראל. ״החדשנות של HARMAN מייצגת שינוי בתפיסת החלל של המכונית המקושרת. זהו כבוד גדול לזכות בפרס הזה ולקבל הכרה כמובילת שוק ופורצת דרך בתחום״.

קרדיט צלם Gil&Ron.

 

 

למידע נוסף: car.harman.com

 

HARMAN מתכננת ומייצרת מוצרים מקושרים ופתרונות עבור יצרני מכוניות, צרכנים וארגונים ברחבי העולם, ביניהם: מערכות מכוניות מקושרות (חכמות), מוצרי אודיו ווידאו, פתרונות אוטומציה ארגוניים ושירותים התומכים באינטרנט של הדברים (IoT). שרותי התוכנה של HARMAN מניעים מיליארדי מערכות ומכשירים ניידים, כשהם מקושרים  ומאובטחים על פני כל הפלטפורמות בהן הם פועלים, מהעבודה, דרך הבית ועד למכונית ולמובייל. החברה מעסיקה מעל 30,000 עובדים ברחבי העולם. בשנת 2017 נרכשה החברה על ידי חברת סמסונג אלקטרוניקס תמורת 8 מיליארד דולר.

קרדיט ״HARMAN״
קרדיט ״HARMAN״

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here