צריכים חוקר פרטי? כך תבחרו אותו נכון

לחוקר פרטי יש המון יתרונות משמעותיים, אבל מעל לכל מדובר באדם שעומד כולו לרשותכם. עם הציוד המתאים והניסיון הרב בשטח יש מי שדואג רק לכם, והאינטרס היחיד שלו הוא חקר האמת. עם זאת, גם את החוקר הפרטי צריך לדעת לבחור, ואם תעשו את זה כמו שצריך כבר בתחילת הדרך, תחסכו לעצמכם המון זמן, משאבים ואנרגיות. אז מה באמת חשוב לבדוק ועד כמה המחיר משמעותי בתהליך קבלת ההחלטות?

 

ניסיון והמלצות וחיבור רגשי לפני הכול

חשוב מאוד לזכור שכל חוקר פרטי בישראל חייב לפעול עם רישיון מתאים, וזוהי השאלה הראשונה שחשוב לשאול כשאתם מתחילים בתהליך המיון ובבחירת בעל המקצוע האידאלי עבורכם. חשוב לדעת שרק חוקר בעל רישיון לניהול משרד חקירות יכול לתת שירות ללקוח. לחוקר בעל תעודת חוקר פרטי אין סמכות חוקית לתת שירות ללקוח הקצה, אלא רק למשרד החקירות עימו עובד.

בשלב הבא מומלץ לבחון את הניסיון שלו ובהתאם – את חוות הדעת של הלקוחות שלו. כך תוכלו להשוות בין חוקרים פרטיים מומלצים, לזהות מי באמת רלוונטי עבורכם ולבחור את זה שמגיע מרקע מתאים, שהשלים עשרות ואף מאות חקירות מוצלחות, ויכול לספק לכם את המענה לכל שאלה ודילמה. בנוסף, לחוקר המנוסה יש לרוב את כלי העבודה המתקדמים, לרבות אמצעי האזנה ומעקב או פיתוחים טכנולוגיים, ואלה דרושים לעבודה איכותית יותר. משרד בקר חקירות ושירותי מידע מאפשר לכם ליהנות מכל הידע והניסיון הללו ולקבל את התשובות שאתם מחפשים.

בשיחת ההכרות חשוב להבין שיש מולך חוקר שמבין אותך, יכול להכיל אותך, פתוח לשינויים והמלצות, ושהוא קודם כל בן אדם ישר, נעים ושירותי.

 

האם המחיר באמת קובע?

באופן טבעי, כשאתם בוחרים חוקר פרטי בהרצליה מחיר החקירה תלוי בהמון פרטים קטנים. בין המשתנים המרכזיים אפשר למנות את הניסיון ואת הידע המקצועי, אבל גם את מורכבות הבקשה שלכם ואת הזמן והאמצעים שיידרשו כדי לספק לכם מענה.

כשבעל משרד חקירות מגיש הצעת מחיר הוא כולל בתמחור גם את התמורה והערכה עבור ניסיונו, מקצועיותו, הכשרתו , רמת הציוד בו הוא משתמש , רמת החוקרים שצפויים לעסוק בתיק החקירה ועוד שיקולים כאלה ואחרים.

המלצתנו היא לבחון מס' בעלי רשיון לניהול משרד חקירות ובוודאי שלא לבחור רק על סמך ההצעה הזולה ביותר.

לא מעט תיקים הגיעו למשרדנו כ"ריקושט" מאכזבה של הלקוח או רשלנות של משרדים אחרים שהעסיקו בתיקים רגישים חוקרים לא מנוסים (או מתאמנים- בשכר נמוך) או הגיעו למעקבים עם ציוד לא מתאים לתיעוד ברגע האמת או הפיקו דוח שעות ופעולות חקירה לא אמיתיים כדי לפצות עצמם על המחיר הנמוך אותו דרשו מהלקוח.

אל תתפתו למחיר הזול ביותר אך מצד שני גם אל תיקחו את הצעת המחיר הראשונה שמגישים לכם ללא בחינה נוספת שהיא אכן הוגנת.

זה כל מה שבאמת דרוש כדי שתוכלו לישון טוב יותר בלילה בזמן שגורם אחראי ומוסמך פועל כדי להגיע אל האמת שאתם משתוקקים לגלות. משרד בקר חקירות ושירותי מידע מלווה אתכם בכל שלבי החקירה הפרטית, עם כל ההוכחות שאתם צריכים ועם כל המסמכים הדרושים כדי שתגנו על עצמכם ועל האינטרסים שלכם. לתכנון הצעדים שלכם אתם מוזמנים ליצור קשר עם המשרד כבר עכשיו בטלפון 052-4442848.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here