קרדיט: מרס

תחרות הסופרבול האמריקנית מהווה מדי שנה את הזירה המרכזית להפגנת היכולות הקריאטיביות ומושכות הקהל של המותגים הפופולריים בעולם. לקראת הסופרבול של 2021, החליטה חברת הממתקים M&M ׳לגנוב׳ את ההצגה, עוד לפני שהתחילה, ולחשוף לראשונה את סרטון הפרסומת שהיא מייעדת לתחרות, בהקרנת בכורה עולמית, תוך שימוש באחד הכלים ביותר מזוהים של התקופה: זום.

 

במקום לחכות בסבלנות עד למועד התחרות (שתיערך ב-7 בפברואר), M&M מציעה ל-50 אלף האוהדים שיירשמו מראש, חשיפה מוקדמת ובלעדית שתיערך בשידור זום חי, ב-3 בפברואר (יום רביעי) בשעה ארבע אחה״צ. כל שצריך לעשות הוא להכנס ללינק https://www.mms.com/Superbowl ולהירשם.

 

לדברי M&M, השקת הבכורה תהיה ההופעה הראשונה בעולם לפרסומת סופרבול במתכונת זומית והיא תתבצע במסגרת מה שכבר זכה למונח ״הנורמלי החדש״. נציגת החברה, שרה לונג, מנהלת השיווק של מרס-ריגלי, שהתראיינה בנושא בעיתונות האמריקנית הצהירה כי המטרה במהלך היא להראות קצת הומור ולקרב אנשים בתקופה הקשה בה אנו נמצאים. לדבריה, שיתוף הפעולה עם זום הוא חלק מפעילות מתמשכת וכי השימוש בזום הוא חלק בלתי נפרד מחיי היום יום. לביצוע אחרי משרד הפרסום BBDO ניו יורק.

 

ולמעוניינים: המשחק של השנה הוא בין טמפה ביי באקניקרס לקנזס סיטי צ׳יפס והוא ישמש כגמר ליגת ה-NFL.

כדי ׳להתניע׳ את התהליך שחררה M&M גם טיזר קטן: https://youtu.be/MJZX5Ylo8CE

 

אודות זום

Zoom Video Communications, Inc. (NASDAQ: ZM)  מפגישה קבוצות אנשים כדי לבצע יותר דברים בסביבת וידיאו ידידותית למשתמש. פלטפורמת תקשורת הווידאו המאוחדת, האמינה, הקלה בשימוש והחדשנית של החברה, מספקת פגישות וידיאו, קול, סמינרים מקוונים וצ'אט למחשבים נייחים, סמארטפונים, מכשירים ניידים ומערכות חדרי ישיבות. זום עוזר לארגונים ליצור חווית תקשורת מרוממת, עם שילוב יישומים עסקיים מובילים וכלים למפתחים ליצירת זרימת עבודה בהתאמה אישית. זום, שנוסדה בשנת 2011, ממוקמת בסן חוזה, קליפורניה, עם משרדים ברחבי העולם. בקרו ב- zoom.com ועקבו אחרי @zoom_us.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here