צילום: Eaton

איטון ישראל ממשיכה להרחיב את פעילותה בישראל ומודיעה היום (א', 25/6/2023) על הגעתו לשוק הישראלי לראשונה של ה-, xSolAirפתרון האנרגיה סולארית מתקדמת. הכרזה זו מגיעה בתקופה שבה הצורך של מקורות אנרגיה מתחדשים בישראל עולה, מה שהופך את xSolAir לפתרון אנרגיה חיוני ולאבן דרך משמעותית שתתמוך במגמה זו.

הגעתו של xSolAir לשוק הישראלי עולה בקנה אחד עם מספר תוכניות עליהן הכריזה ממשלת ישראל בהן מוצבה האנרגיה המתחדשת כמרכיב מרכזי בשוק האנרגיה העתידי שלה. הגעתו של הxSolAir ממלא תפקיד מרכזי בקידום סדר היום של ישראל בתחום האנרגיה המתחדשת.

xSolAir מציע פתרון הוליסטי להפצת אנרגיה סולארית. כמו כן עיצוב המוצר מותאם לתנאי שטח מגוונים המאפשר מיצוב ושימוש במערכת גם עבור פרויקטים הנמצאים בשלבי בנייה שונים. בנוסף,xSolAir מאפשר אספקת ניהול כוח יעיל והממזער אובדן אנרגטי וכך מפחית את הזיהום.

אופיר גורן, מנכ"ל איטון ישראל: "איטון נרגשת להביא את xSolAir לארץ ולקחת חלק בקידום שוק האנרגיה הישראלי לעבר חזון האנרגיה המתחדשת. היום ברור שאנרגיה מתחדשת היא עתיד שוק האנרגיה העולמי ואנחנו שמחים לקחת חלק בתהליך. הגעתו של הפתרון לישראל מדגיש את המחויבות שלנו באיטון לנושא".

אודות איטון: "איטון" (Eaton) היא חברה גלובלית המתמחה בפתרונות ושירותים לניהול אנרגיה. בארץ החברה מציעה מבחר פתרונות לתחום החשמל התעשייתי והמסחרי ופועלת במגוון רחב של שווקים כגון: אגירת אנרגיה וטעינה חשמלית, EV, בקרה ואוטומציה, מיתוג במתח נמוך (Moeller לשעבר), לוחות מתח גבוה, פתרונות הגנה וגיבוי (UPS) לחדרי מחשב וחוות שרתים (Data Center), פתרונות תאורת חרום, מערכות גילוי אש ועשן ועוד. בשנת 2022 הסתכמו מכירותיה ב-20.8 מיליארד דולר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here