credit pixabay

כיום כאשר הבינה המלאכותית נוספה למשוואה ובין היתר מסייעת להאקרים לקצר את דרכם לעבר ההונאה הבאה, כל מה שנוגע לניהול משתמשים נדרש להעלות דרגה. ארגונים וחברות מבינים שאם הם לא יפעלו ממש עכשיו, מחר הם עשויים להופיע בתקשורת, ולא באופן חיובי. כיצד אם כן עסק שמעסיק מספר עובדים, עסק שעובד מרחוק, ואף עסק שמעניק שירות לכמות גדולה של לקוחות ומעסיק עובדים רבים בשלל דרגים יכול להתייעל? מוזמנים להבין מה עומד מאחורי ניהול משתמשים חכם.

מתקדמים לצד מוצרי אבטחת מידע מבית okta

מערכת okta מתמחה בכול הנוגע לניהול זהויות והגברת הבטיחות בתחום האון ליין. המוצרים של okta מספקים רמת אבטחה מאד גבוהה, וזאת באמצעות אימות רב גורמי שמוציא את הסיסמה מהמשוואה, אותה סיסמה שהאקרים נוהגים לנצל בשלל דרכים כדי להשתלט ולבצע מתקפות כופר.

באמצעות הזדהות מאובטחת ובעיקר בזכות מערכת הזדהות אחודה, ארגונים רבים זוכים ליישם ניהול משתמשים חכם. מדובר בניהול משתמשים שממזער בצורה ניכרת את היתכנות ליפול למתקפת כופר, שתומך בחוויית המשתמש (של הלקוחות ושל העובדים), שמייעל בצורה ניכרת את זמן העבודה של העובדים ואף שחוסך מגוון עלויות משנה, ולו כי צוות השירות אינו עסוק בלטפל בלקוחות ששכחו סיסמה, שלא מצליחים להיכנס למערכת וכדומה.

ניהול משתמשים חכם ממוקד צורך ויעד

מבקשים להגדיר לכל עובד גישה אך ורק לנתונים שרלוונטיים לגביו? מבקשים לוודא שעובד זוטר לא ייגע בטעות בעבודה של המנהל הראשי? מבקשים שכל לקוח יקבל גישה רק לפונקציות שרלוונטיות לגביו? מבקשים לאפשר לספקים להתנהל מולכם באופן ממוחשב, אך מבלי לחשוף אותם לנתוני תקציב? ובכן הגיע הזמן להיעזר במערכת ניהול משתמשים לעסק שמפשטת, ובו זמנית מייעלת מגוון פעולות.

לשם כך אוקטה מספקת מגוון נרחב ומתקדם של שירותי ניהול שתומכים ביעילות העסקית, וכדי לבצע זאת על הצד הטוב ביותר, מקפידה לבצע התאמה ממוקדת בין צורך לפתרון. המשמעות היא שראשית נדרש לבחון תהליכי עבודה, בעיות, יעדים ומאפיינים של קהל יעד, וזאת כדי להתאים מערכת פתרונות מותאמת אישית.

פעולות משלימות

באופן כללי ניתן לומר שניהול משתמשים חכם נדרש להיעזר באימות רב גורמי, אך יש לבחון באלו שלבי אימות בוחרים, ואף יש לבחון האם בין היתר נדרש להעביר את העובדים הרצאה שמסבירה כיצד שומרים על מכשירי הקצה, כיצד מזהים ניסיון פריצת סייבר, כיצד מתנהלים בעת עבודה מרחוק וכדומה. כמו כן, יש לקחת בחשבון שניהול משתמשים חכם בין היתר מצריך להחליט מאלו מכשירים ומאלו אפליקציות ניתן להיכנס ע\"י סיסמה אחודה, משמע לפני שמתאימים פתרונות אבטחת מידע מתקדמים, הכרחי לבצע בחינה מקיפה.

חיסכון משמעותי

ברגע שהעובדים לא יבזבזו זמן על הזנת סיסמאות, ברגע שצוות הפיתוח לא יהיה עסוק בהגנת סייבר באמצעות אמצעים דלים, ברגע שצוות האבטחה יקבל התרעות בזמן אמת אודות ניסיון לפרוץ למערכת הנתונים וברגע שהלקוחות יחושו בנוח לבצע שלל פעולות (ובו זמנית יתרשמו שאתם מתקדמים בתחום האבטחה), ניתן להתחיל לקצור פירות. חוסכים זמן, מייעלים שלל פעולות יומיומיות ותומכים במוניטין העסקי, כך שכל זאת ביחד תומך בכלכליות העסקית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here