קרדיט: Freepik.com

מילוי טפסים זהו חלק מהחיים שלנו. אנחנו צריכים למלא טפסים בבנק, למלא טפסים בעירייה, לחתום עליהם, ולמעשה בכל הליך רשמי אנחנו מוצאים את עצמינו מול טפסים בכמות כזו או אחרת שמסרבלים אותנו ואת החיים שלנו. בניהול הטפסים שמודפסים על נייר, אנחנו מוצאים את עצמינו מול אתגרים לא קלים. הטפסים נוטים להיערם בקצב בלתי נתפס והמילוי של כל הטפסים הללו דורש עבודה יסודית מאוד, שמירה של הטפסים והעברה שלהם באמצעות הפקס או באופן ידני אל הגורמים המטפלים, סיפור מורכב ולא פשוט כלל וכלל. הטפסים הדיגיטליים מספקים פתרון מעולה לכל הבעיה הזו של מילוי טפסים באופן ידני. כך נחסך הרבה זמן, נחסכת הרבה עבודה, הטפסים נשמרים מיד במערכת המיועדת וכך אפשר לעקוב אחר הטפסים החסרים, החתימות החסרות וכן הלאה. הדבר נעשה באמצעות מילוי טפסי pdf, את זה מציעים לכם ב – אי פורמס.

תוכנה חתימה דיגיטלית לייעול העבודה

תוכנה חתימה דיגיטלית, זוהי אחת ההמצאות הכי חכמות שיש לנו היום בתחום המשרדים. במקום כל הניירת שצריכה להיות מודפסת, אנחנו יכולים לבצע את העבודה באמצעים מינימליים בלי כמויות ענק של טפסים ושל ניירת. היתרונות של החתימה הדיגיטלית כמו גם של כל הטפסים הדיגיטליים, רבים הם כפי שתוכלו להתרשם להלן

  • שמירה נוחה ופשוטה באופן מאובטח של כל הטפסים הדיגיטליים בתוך המערכת.
  • אפשרות להמיר טפסים קיימים לטפסים מקוונים ואלו מאפשרים מילוי דיגיטלי מהיר.
  • האפשרות ליצור טפסים היא מערכת פשוטה אשר מאפשרת ליצור טפסים לתכנן אותם ולעצב אותם בצורה מהירה וקלה.
  • במערכות אלו של הטפסים המקוונים ישנה אפשרות להצפין נתונים ולשמור עליהם על גבי ענן ואחר כך אפשר לחזור אליהם על פי הצורך.

מחולל טפסים למשרד מתקדם

מערכת לבניית טפסים, מאפשרת בנייה עצמאית של טפסים בתהליך מהיר וקל. הטפסים מופצים במגוון פלטפורמות כאשר מתאפשר מעקב וניהול אחר המידע שמתקבל משולחי הטפסים וממקבלי הטפסים.

הטפסים הללו קלים גם מאוד לתיקון, כאשר תוך שניות ספורות אפשר להעביר את הטופס ללקוח ולקבל אותו ממנו חזרה כאשר הוא חתום. חשוב לבחור בחברה אמינה ובתוכנה איכותית של מחולל טפסים, על מנת שאפשר יהיה להתנהל בצורה הכי פרקטית, הכי יעילה וגם הכי נוחה.

חברות, משרדים, ארגונים ועמותות שכבר עברו להתנהלות באמצעות הטפסים המקוונים, נהנים ממגוון היתרונות שמעניקה האפשרות הזו כאשר כל הצדדים יוצאים מרווחים. גם המנהלים, גם העובדים וגם הלקוחות. אי פורמס. כל מה שאתם צריכים כדי להתנהל טוב יותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here