מתי בפעם האחרונה שדרגתם את המחשב שלכם?
קרדיט pixabay

אתם עובדים על המחשב לאורך כל שעות היום והלילה, מפתחים קריירה או לומדים לתואר יוקרתי במוסד רשמי. מה שאומר שכלי העבודה החשוב ביותר בחיים שלכם הוא בעצם המחשב האישי, ועל כן, ממש אי אפשר לוותר על אף אחת מהתוכנות הבסיסיות של אופיס 2019, שיכולות להפוך את החיים שלכם לנוחים הרבה יותר, ואותן אתם יכולים לקבל מאנשי חברת SeKeys.

סטודנטים נהנים יותר – אופיס 2019 במחירים נוחים

סטודנטים צעירים במדינת ישראל, מקבלים ממוסדות הלימוד לא מעט הטבות שיכולות לעזור להם לנהל את שגרת החיים במהלך הלימודים ולחסוך לא מעט כסף. ואם יש הטבה אחת משמעותית וחשובה מאוד שאותה אתם רוצים לשמר ולנצל כבר מהיום הראשון ללימודים, היא האפשרות להתקין מערכת אופיס 2019 בעלות מוזלת או בהנחה מלאה, על פי התנאים שמעניק המוסד בו אתם לומדים.  

החשיבות של תוכנה מקורית – היא במניעת ווירוסים

אמנם יהיה הרבה יותר קל ומהיר לחפש אחרי שירותי אופיס ברשת ולבצע התקנה מהירה של התוכנה הפרוצה שקיימת בקישורים רבים. אבל אם חשובה לכם בריאותו של המחשב שלכם לטווח הארוך, אם אתם רוצים להימנע מווירוסים מסוכנים ואם אתם רוצים לשמור על המידע האישי שלכם מכל משמר, יש רק דרך אחת שבה אתם צריכים לפעול. אנחנו כמובן מתכוונים להתקנה מבוקרת, של תוכנת אופיס 2019 המקורית, עם רישיון הפעלה שהתקבל ישירות מחברת אופיס העולמית. ואת זה, אתם יכולים לקבל רק אם תעבדו על פי כל הכללים והפרוקטולים, ותמצאו את הספק שיכול להציע לכם מחירים נוחים.

קחו אחריות וטפלו בצרכי המחשוב שלכם

בשלב הזה, ברור לכם שאי אפשר להשאיר את השימוש באופיס לפרצה כזו או אחרת, אם אתם רוצים להעלות את המחשב חומרים אישיים. ועל כן, מה אתם צריכים לעשות הוא לברר עם המוסד שלכם מעניק רישיון לאופיס 2019, או אם יש לכם אפשרות למצוא הנחות סטודנט בשוק החופשי, לרכישה של אופיס 2019. מכאן ואילך, תהליך ההתקנה יהיה קל יחסית ואתם תהנו ממוצר מושלם שמתאים לצרכים שלכם.

הצוות המיומן של אנשי חברת SeKeys מציע ללקוחות החברה חבילות תוכנות מחשב חיוניות להפעלתו של כל מחשב. אנו שומרים על איזון בין רישיונות מקוריים לבין צרכי עלויות שמתאימים לקהלים מסוגים שונים, וחשוב לנו להביא לכם את הפתרונות הנגישים ביותר. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות החברה, טלפנו 053-3555743.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here