צילום - תקשורות יעל שביט

מנכ"ל מכון המחקר מיגל דוד זיגדון, יו"ר מיגל אורי דורמן ואורי בן הרצל סמנכ"ל הפיתוח העסקי, אירחו את מנכ"לית משרד המדע שי-לי שפיגלמן, הצוות המקצועי של משרד המדע, ונציגי אגף התקציבים באוצר, לסיור מקצועי במעבדות מכון המחקר ופגישה עם החוקרים והחוקרות.

דוד זיגדון מנכ"ל מיגל אמר בפגישה, כי חשיבותו של מיגל הינה ברמתו הגבוהה בתחום המחקר המדעי, המעשי, כמו גם במיקומו בפריפריה הצפונית הרחוקה, המביא להגירה חיובית לאזור ופיתוח האזור בתחומי הפודטק והאגרוטק, הנסמכים על מיגל כבסיס מחקרי בתחומים אלו, להקמת מיזמים סטארטאפים ותעשייה. "רבים מחוקרי מיגל תורמים מהידע שלהם כחוקרים בחברות וסטרטאפים באזור הצפון, לפיתוח מיזמים חדשים בתחומי הפודטק והאגרוטק ואנו גאים בהם מאוד. תחומים אלו יחזקו את האזור מבחינה כלכלית וירחיבו את מגוון התעסוקה באזור. בתקופה האחרונה מוקמים בגליל העליון מכון מזון, חממת פודטק ועוד, כאשר בכל המיזמים החדשים מעורב מכון המחקר מיגל" אמר זיגדון

אורי דורמן, יו"ר מכון המחקר מיגל ויו"ר החברה לפיתוח הגליל אמר בפגישה, כי הייחוד של מכון המחקר מיגל, הינו הקשר החשוב בין התעשייה למחקר מדעי וחקלאי ייחודי ויישומי.

"מיגל ממוקם בתוך אזור הרוצה להתפתח, לגדול ולהתחזק מבחינה כלכלית ולמשוך אליו אנשי מקצוע, יזמים ומשקיעים, גם ממשלת ישראל תומכת ברעיון זה. בהצעת מחליטים של ממשלת ישראל, הוחלט על אזור הגליל העליון כעמק הפודטק, שכבר כעת מושך אליו יזמים ומשקיעים מהארץ והעולם" אמר דורמן.

בין השאר נפגשו מנכ"לית משרד המדע וצוותה עם חוקרים ממכון המחקר מיגל, שהציגו את מגוון המחקרים בתחומי המדע, הרפואה, תזונה, פוסט הרווסט ועוד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here