קרדיט: Pixbay

אורקל ישראל החלה להציע ללקוחותיה בישראל פתרונות בינה מלאכותית יוצרת (Generative AI) לניהול כוח אדם בחברות וארגונים. מדובר בפתרון טכנולוגי ייעודי הראשון מסוגו בעולם שמותאם לחברות וארגונים, אשר מבטיח לארגונים וודאות מוחלטת שנתוני הארגון יישארו חסויים, ותעניק אמצעי בקרה ושקיפות מלאה על תפקודה ועל פעולותיה של הבינה המלאכותית בתוך הארגון.

הפתרון של אורקל מביא בפעם הראשונה את עולם הבינה המלאכותית היוצרת לטובת ארגונים שעד כה נמנעו מלהשתמש באופן מלא ביכולות אלו בשל רגישויות הנוגעות לשימוש במידע פנים ארגוני. המערכת של אורקל תאפשר שיפור משמעותי בתחום ניהול משאבי האנוש בארגונים במטרה לשפר את הפרודוקטיביות של העובד והמעביד, תוך פישוט תהליכי משאבי אנוש מורכבים.

במחקר שערך לאחרונה מכון גרטנר העולמי נמצא כי 45% ממנהלי משאבי אנוש מדווחים כי הקושי הגדול ביותר שלהם הוא בגיוס ובשמירה על ההון האנושי בארגון. כבר באותו מחקר נצפה כי הפתרון בנושא יהיה באמצעות מערכות טכנולוגיות מבוססות בינה מלאכותית. עוד נמצא באותו מחקר, כי פחות מ-45% מהעובדים חושבים שהארגון מציע להם ללמוד כישורים שהם רלוונטיים אליהם, מה שגורם לארגון לבזבז משאבים מיותרים ולעובדים להרגיש שאין להם אפשרות להתפתח בארגון, גורם המשפיע על רצונם להישאר בארגון.

הבינה המלאכותית שאורקל החלה להציע לחברות בישראל, תכלול פתרונות לנושאים הבאים: היא תכתוב את תיאור ודרישות המשרות בהתאם לכותרת המשרה וכן תעריך את סיכוייהם של מועמדים שונים להתאים לארגון, תיצור יעדים, כולל תיאור מפורט ומדדים להצלחה לפיהם ייבחן המועמד.

לבינה המלאכותית יכולת לסייע גם להתפתחות המקצועית של העובדים – לסכם את ביצועי העובד בהתבסס על משוב שנאסף לאורך השנה מהעובד, מעמיתיו או ממנהליו, ומההתקדמות שלו בהשגת יעדים. משוב אובייקטיבי יכול להעצים את ההכרה ביכולתו של העובד במקום העבודה, לסייע לו להתקדם ולהשתפר ולתרום לשביעות רצונו של העובד ממקום העבודה. כמו כן, הבינה המלאכותית תסייע גם כן למנהלים לזהות עובדים שנמצאים בסיכון לעזיבה בהתבסס על ניתוח סנטימנטים ועל התנהגותו של העובד ותמליץ למנהלים על התערבויות שונות.

בנוסף, לעובדים, כגון: עובדים מדור ה Z אך לא רק, החווים קשיים בהתאקלמות בארגונים גדולים, בין היתר, עקב תרבות ארגונית שהתגבשה לעיתים שנים רבות אחורה, הבינה המלאכותית תאפשר לארגון מידה רבה של גמישות בשינוי ועדכון התרבות הארגונית. הבינה המלאכותית תציע למשאבי האנוש תוכן שישקף את הסגנון התרבותי העדכני אשר יבליט ה-DNA התרבותי של הארגון.

כאמור, פתרונות הבינה המלאכותית של אורקל מביאים את היכולות של עולם הבינה המלאכותית הגנרטיבית לארגונים. פתרונה של אורקל מעניק ללקוחותיה את הוודאות המוחלטת שלא יעשה לעולם שימוש בנתוניהם לצורך אימון המודלים, וזאת בנוסף למתן בקרה מלאה ומקיפה על הנתונים שהבינה המלאכותית הגנרטיבית משתמשת בהם במטרה להעניק ללקוח שקיפות מלאה על פעולותיה של הבינה המלאכותית בתוך הארגון.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here