קרדיט: pixabay

אורקל הודיעה על הצטרפותה לפרויקט CancerX, פרויקט הדגל שיזם הבית הלבן, שמטרתו לקדם את מחקר הסרטן ולצמצם את שיעורי התמותה מן המחלה.

אורקל מצטרפת לפרויקט ותעמיד לרשות CancerX מנעד רחב של טכנולוגיות שפיתחה אשר תכלולנה את: פלטפורמות הענן, בינה מלאכותית, למידה חישובית, מחקר קליני ובריאות, וכן תובנות שנרכשו על ידי רכישת חברת בסיס הנתונים הרפואיים Cerner, אשר יעניקו תרומה משמעותיות לקידום מטרותיו של המיזם.

אורקל בעלת דריסת רגל עמוקה בעולמות הרפואה. שנה שעברה רכשה את חברת סרנר, שפיתחה מערכות לרשומה רפואית וניהול מידע במערכות הבריאות, וזאת בנוסף להיותה חלק ממיזמים רבים נוספים בתחום הבריאות, כולל השקעה בחברת אימיג'ן הישראלית וכן מרכז מידע של סרנר בישראל.

בעזרת הידע והכלים הטכנולוגיים שלה בענף הבריאות תוכל אורקל לסייע ל CancerX לבצע התקדמויות נוספות, לנהל ניסויים קליניים בטיפול בסרטן והכל בעזרת כלים של בינה מלאכותית. השותפות של אורקל ו- CancerX תעסוק בגישור פערים במתודולוגיית המחקר והטיפול של המחלה, במטרה לבנות תוכנית עבודה שתביא לשילוב טכנולוגיות בריאות דיגיטליות בקנה מידה גדול בטיפול בסרטן.

כתוצאה מהשותפות והכניסה לפרויקט אורקל צפויה להגדיל באופן משמעותי את חטיבת הבריאות שלה. בהתאם ליעדים שהכתיב הבית הלבן במסגרת הפרויקט , מטרת הפרויקט היא לצמצם את שיעורי התמותה ממחלת הסרטן ב -50% לפחות ב-25 השנים הקרובות, וזאת בנוסף, לשפר את איכות חייהם של אנשים ובני משפחות שנפגעו ממחלת הסרטן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here