credit Pixabay

שירות לקוחות טוב הוא אחד  הדבר החשובים ביותר בניהול עסק ויש לו יתרונות רבים מצד שני שירות לקוחות לקוי יכול להוביל לנטישה של לקוחות את בית העסק לא משנה כמה המוצר שלהם מוצלח.

לכן חברות רבות משקיעות המון מחשבה, זמן וכסף בשירות לקוחות על מנת להפוך אותו לכזה שיהיה מהיר ויעיל ואוטומטי

בעידן שלנו  כאשר יש המון חברות שמתחרות אחת בשנייה, מהירות תגובה ללקוח ומענה מדויק לצורכי הלקוח, הם המפתח לצמיחה של העסק ולמינוף!

לאחר שאמרנו את זה, בואו להכיר את הכלי שייקח את שירות הלקוחות של העסק שלכם לשלב הבא!

הכירו את  הצ'אט בוט

צ'אט בוט הוא מה שנקרא "Game Changer" בעולם שירות הלקוחות! מדובר ברובוט שנותן מענה ללקוחות בתוך שניות, לא דקות, שניות! לכל שאלה שהלקוחות השאירו. בנוסף למהירות התגובה צאט בוט חכם ידע לענות ללקוח על השאלה הספציפית אותה הוא שאל, כך שהלקוח מקבל שירות מהיר ומדויק תוך שניות ללא צורך להמתין לנציג לקוחות או איש מכירות! כמה מעולה זה!

אבל צאט בוט יודע לעשות הרבה יותר מזה!

יכולות הצאט בוט

שירות לקוחות יעיל ומהיר הם הבסיס של  צאט בוט, אבל לרובוט הזה יש עוד כמה הפתעות!

  • רשתות חברתיות –  צאט בוט יודע להתממש לרשתות חברתיות כגון פייסבוק וגם שם, לתת מענה יעיל לשאלות המתקבלות בכל נושא ובכל זמן 24/7
  • וואטסאפ – אחת החוזקות הגדולות של צאט בוט הוא "בוט לוואטסאפ". כלי עוצמתי שיודע לתת מענה ישירות לוואטסאפ של הלקוח לאחר השארת הודעה , ביצוע רכישה ובעצם כל אינטרקציה עם אתר האינטרנט שלכם! הכלי כל כך עוצמתי מכיוון שיש לכם כבעלי עסק את הכח למנף מכירה בודדת באתר למספר רב של מכירות על ידי שליחת מוצרים משלימים ( לדוגמה ) לוואטסאפ של הלקוח מיד לאחר רכישה.
  • חיבור ל CRM  ותזכורות –  צאט בוט חכם יודע בנוסף לחבר בין הלידים שלכם למערכות CRM מתקדמות ובכך ליצור לעצמכם רשימות תפוצה של לקוחות! בנוסף הבוט ידע לשלוח תזכורת ללרוח שלכם לפני תחילת קורס למשל, או טיפול שעליו להגיע בעוד יום או יומיים.

כאמור כל הפעולות שתיארנו מתבצעות באופן אוטומטי לחלוטין ומותאמות לפי צרכיו של בית העסק! לזה

לסיכום

יכולותיו של הצאט בוט הם רבים ומגוונים, אנחנו ממליצים לכם ליצור קשר עם הציידים – פתרונות אוטומציה, כדי שיוכלו לתת לכם מידע מדויק ולהתאים לכם צאט בוט ייעודי לעסק שלכם

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here