אריאל פינטו. צילום: יח"צ

שרגא בר, לשעבר בעלים ומנכ"ל חברת התשתיות ש.בר.מנדלסון ואריאל פינטו, לשעבר מנכ"ל מרצדס ישראל, נכנסים לשותפות בחברת Smart Park שכיום בבעלות צור כהן. יחד, מתכננים בר, פינטו וכהן להפוך את Smart Park לחברה המובילה בישראל בתחום חניונים רובוטיים חכמים לכלי רכב

תל אביב, ‏יום שלישי 13 אוקטובר 2020

חברת Smart Park, אחת מיצרניות החניונים האוטומטיים והרובוטיים המובילות בארץ, נוסדה בשנת 2010 על ידי צור כהן, מודיעה על התחלת שותפות עסקת חדשה – שרגא בר, לשעבר בעלים ומנכ"ל חברת ענקית התשתיות ש.בר.מנדלסון ואריאל פינטו, לשעבר מנכ"ל מרצדס בישראל, מצטרפים להנהלת החברה לשם הרחבת פעילותה. במסגרת השוטפות, ימונה אריאל פינטו למנכ"ל Smart Park. שותפות זו תביא לידי ביטוי את ניסיונם של השלושה בתחומי התשתיות והפיננסים, ההנדסה, השירות ועולם הרכב, לשם הגדלת הפעילות העסקית של החברה והתמודדות במכרזים להקמת חניונים חכמים ורובוטיים בשנים הבאות.

לחברת Smart Park למעלה מ-20 פרויקטים מובילים בתחום החניונים החכמים, עבור שלל גופים עסקיים  ומוסדיים, בנייני משרדים ובנייני מגורים משותפים.

אריאל פינטו, מנכ"ל Smart Park: "תחת הצוות הניהולי החדש, תוכל Smart Park להעצים את פעילותה בהקמת והפעלת החניונים הרובוטיים החכמים בישראל ולהפוך לאמת מידה בתחומה. היכולת הטכנולוגית שלנו, בגיבוי השותפה הבינלאומית שלנו Simmatec מאפשרת לנו להציע פתרונות משנות תפישות עולם בתחום החניה החכמה ולהציע אותם בפריסה ארצית".

אודות Smart Park

מאז הקמתה, חברת Smart Park פועלת בנחישות להגדיר מחדש ולשכלל את אמות המידה של פתרונות החניה האוטומטיים. פתרונות החניה החכמים של Smart Park, מביאים ראייה מקיפה והוליסטית לטווח הרחוק, שלוקחת בחשבון גם את החוויה העתידית של משתמשי החניון. תכנונו של החניון החכם מבוסס על תהליך מדויק המותאם באופן ייעודי לאופי ומבנה חלל החניה או החניון, במטרה למקסם את מקומות החניה ולהקטין את עלויות הפרויקט בטווח הקצר ובטווח הארוך. צוות Smart park מביא לתחום מקצוענות הנדסית וניהולית עם ניסיון עשיר ויצירתיות ישראלית. הנציגה הבינלאומיתSimmapark  מבית Simmatec הנה מחלוצות תחום החניונים האוטומטיים בעולם ופועלת לאורך עשרות שנים ביותר מ-20 מדינות ברחבי העולם ובערים מהגדולות והצפופות שיש.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here