חברת Fixel הישראלית נרכשה על ידי חברת Logiq האמריקאית
צילום באדיבות: טקסטארס

חברת Logiq (סימול LGIQ), המתמחה בתחום המסחר האלקטרוני, הודיעה על רכישת חברת Fixel הישראלית, העוסקת בניתוח התנהגות משתמשים באתרי אינטרנט מבוסס בינה מלאכותית.

חברת Logiq (סימול LGIQ), המתמחה בתחום המסחר האלקטרוני והפיננסי, הודיעה על רכישת חברת Fixel הישראלית, העוסקת בניתוח התנהגות משתמשים באתרי אינטרנט מבוסס בינה מלאכותית.

הרכישה של Fixel הינה חלק מן האסטרטגיה של חברת Logiq ביצירת מערכות פרסום מבוססות AI אשר מפשטות את תהליכי הפרסום למותגים ואתרי מסחר אלקטרוני בעידן הפרטיות. 

אתגר שפיבק, מנכ"ל Fixel, שתהפוך מעתה ליחידה בתוך Logiq, מסר "עולם הפרסום נמצא בסערה, שהחלה עם מגבלות רגולטוריות על הדרך בה מפרסמים משתמשים במידע של גולשים כמו GDPR ו CCPA (חוקי הפרטיות באירופה ובקליפורניה), המשיכה עם שימועים בסנאט והגבלות על חברות הטכנולוגיה הגדולות. הקורונה רק האיצה את התהליכים וגרמה לכל הגורמים להבין שיש צורך במערכות חכמות שישרתו את המפרסמים ויכבדו את הפרטיות של המשתמשים. 

מפרסמים רבים חווים עלייה בכמות המשתמשים שמגיעים לאתרים שלהם אבל לא תמיד העלייה הזו מתורגמת לעליה בהכנסות. Fixel עוזרת לבעלי אתרי מסחר אלקטרוני ולמותגים להבין את כוונת הרכישה של הגולשים באתרים שלהם ומאפשרת להם לנהל את הפרסום שלהם בצורה אפקטיבית"

המציאות היום, בעידן הקורונה, היא שמפרסמים מחפשים את הכלים שיאפשרו להם לפרסם בערוצים דיגיטליים בצורה יעילה תחת מגבלות הפרטיות החדשות. 

אתגר שפיבק הוסיף "החיבור עם Loqiq יאפשר לנו לגדול בצורה אקספוננציאלית בטווח הקרוב. הן דרך החיבור עם לקוחות Logiq והן דרך תוספת משאבי כח האדם האיכותי שכבר נמצא ב Logiq"

Tom Furukawa מנכ"ל Logiq , מסר "כבר היום, Fixel מעצימה מחלקות שיווק בקמפיינים השיווקיים שלהם. לאחר שבחנו מספר פתרונות, מצאנו ש Fixel הינה הפתרון הטוב ביותר היום בשוק לניתוח וסגמנטציה של נתוני המשתמשים. הטכנולוגיה של Fixel משתלבת בצורה מושלמת עם החזון שלנו ליצירת פתרונות לניתוח התנהגות משתמשים מבוססי AI. התחלנו כבר להציג את Fixel ללקוחות שלנו וקיבלנו פידבקים מעולים מהשטח"

החיבור של Fixel עם פעילות Logiq מגיע לקראת שינויים צפויים במהלך שנה הבאה, בה למפרסמים לא תהיה גישה למידע מצד שלישי והם יצטרכו לסמוך יותר על המידע שלהם (כמו לקוחות רשומים ומבקרים באתר האינטרנט). 

העובדה ש Fixel עובדת אך ורק על מידע השייך למפרסמים, ולא משתפת אותו ביניהם (מידע "צד ראשון") תסייע למפרסמים להתמודד עם פרסום ממוקד ללקוחות רלוונטיים תוך שמירה על הנחיות הפרטיות הרגולטוריות ושינויים שנעשו בדפדפנים עצמם כמו Chrome שהודיעה שהיא הולכת להסיר את האפשרות לגשת למידע צד שלישי של משתמשים. 

הטכנולוגיה של Fixel מאפשרת למפרסמים לזהות את המשתמשים בעלי העניין לרכישה בצורה אוטומטית ופשוטה ודרך זה לחסוך את תקציבי הפרסום שלהם ממשתמשים בעלי סבירות נמוכה לבצע רכישה בעתיד. 

חברת Logiq הינה חברת טכנולוגיה העוסקת בתחומי הקומרס וכוללת את AppLogiq™ המאפשרת לעסקים קטנים ובינוניים לבנות אפליקציות מובייל בצורה קלה ופשוטה, DataLogiq, המציעה פתרונות מסחר אלקטרוני עבור מותגים גדולים כמו Home Advisor, QuinStreet and Sunrun, פלטפורמת הבינה המלאכותית LogiqX™ המציעה למשווקים מערכת לניתוח התנהגות המשתמשים לשיפור ההחזר על ההשקעה, פלטפורמת התשלומים PayLogiq™ ופלטפורמת המשלוחים לעסקים קטנים ומקומיים  GoLogiq™.

הדרך של חברת Fixel התחילה ב Techstars Atlanta ב 2018 ודרך חיבור זה הגיע הלקוח האמריקאי הגדול הראשון שלהם – Autotrader, אתר הרכב הגדול בארה"ב. כיום, שלושת היזמים של Fixel, אתגר שפיבק, הדר שפיבק ואלעד לוי, הינם מנטורים בתוכנית Techstars Tel Aviv.בניהולה של הילה אוביל ברנר.

Techstars פועלת בישראל כבר למעלה מארבע שנים, ומשתפת פעולה עם יזמים, מומחים, מנטורים, בוגרי אקדמיה, משקיעים, מנהיגים עסקיים ושותפים תאגידיים כדי לסייע לסטרטאפים לצמוח. היא מפעילה כ- 50 מאיצים במדינות שונות ברחבי העולם ביניהן: אבו דאבי, הולנד, ארה"ב, גרמניה, הודו, בריטניה, קנדה, סינגפור, אוסטרליה, איטליה ועוד. כיום שווי השוק של החברות בוגרות שלה גדול מ-30 מיליארד דולר.

הילה ברנר אוביל, מנכ"לית Techstars Tel Aviv מסרה: אני מתרגשת לראות חברה ישראלית מצוינת שקיבלה את ההשקעה הראשונה שלה מרשת Techstars, מגיעה להישגים הרבה בזכות הnetwork- העצום והתמיכה הרבה שקיבלה לאורך הדרך."

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here