קרדיט צילום: ניב קנטור

על רקע הפיתוח התעשייתי והעלייה בביקוש לאנרגיה בישראל – ענקית ניהול האנרגיה העולמית איטון מודיעה על הגעתה לראשונה לארץ של תוכנת ניהול האנרגיה החכמה המונעת על ידי AI
היום (ד', 17.5) איטון ישראל, הסניף הישראלי של ענקית ניהול האנרגיה העולמית איטון מודיעה על הגעה לראשונה של פתרון ניהול החשמל החכם – Brightlayer. מדובר בפתרון חדשני המגיע בתקופה שבה מדינת ישראל חווה התפתחות תעשייתית מואצת לצד עלייה בביקוש הולך וגובר לאנרגיה.

Brightlayer ממנפת את הכוח של האינטרנט של הדברים (IoT) כדי לאסוף נתונים ממכשירים מחוברים, חיישנים ומערכות חשמל בתוך מתקן. נתונים אלה מנותחים לאחר מכן באמצעות אלגוריתמים מתקדמים המונעים על ידי בינה מלאכותית כדי לספק לעסקים תובנות והחלטות עסקיות מדויקות יותר בזמן אמת לגבי דפוסי צריכת האנרגיה שלהם. על ידי ניטור ובקרה של צריכת האנרגיה, ארגונים יוכלו לזהות אזורים הניתנים לשיפור, להעצים את ההתייעלות האנרגטית, לחסוך בעלויות, להאיץ את זמן הטיפול בתקלות ובסופו של דבר לשפר את הביצועים התפעוליים הכוללים של המתקן.

Brightlayer כוללת ממשק ידידותי למשתמש ומסוגלת להציג הדמיות של הנתונים המקיפים של המתקן, כך, יוכלו מתקני תעשייה לזהות בקלות אפיקים לחיסכון באנרגיה, לעקוב אחר איכות החשמל ולנהל באופן יזום את תשתית החשמל שלהם. Brightlayer מצוידת בכלי אבטחת סייבר מהמתקדמים בענף העומדים בכל תקני האבטחה המערביים, כך שהתוכנה מעניקה למתקן הגנה גם מפני תקיפות סייבר.
איטון מחויבת לסביבה ולקיימות ומאמינה בכך שהיא מאפשרת ללקוחות לנווט את אתגרי האנרגיה של היום ומחר. הגעתה של Brightlayer לישראל מחזקת מחויבות זו, שכן איטון ממשיכה להניע חדשנות ולפתח פתרונות המעצימים עסקים לעמוד ביעדי האנרגיה שלהם תוך הנעת צמיחה כלכלית.

אופיר גורן, מנכ"ל איטון ישראל: "אנחנו גאים להביא לראשונה את Brightlayer לשוק הישראלי. ההתפתחות המואצת שישראל חווה בשנים האחרונות, לצד הביקוש הגובר לאנרגיה מצריכים מצד ארגונים ותעשיינים כלים שיוכלו לתמוך בצמיחה שהם מעוניינים להשיג. Brightlayer תמלא תפקיד חיוני בסיוע לארגונים בישראל לרתום את הכוח של ניהול אנרגיה מושכל ולאפשר להם להפחית עלויות, לשפר את היעילות, לשפר את הגנת הסייבר של המתקן, וכל אלו לצד הקטנת הזיהום הסביבתי".

אודות איטון: "איטון" (Eaton) היא חברה גלובלית המתמחה בפתרונות ושירותים לניהול אנרגיה. בארץ החברה מציעה מבחר פתרונות לתחום החשמל התעשייתי והמסחרי ופועלת במגוון רחב של שווקים כגון: אגירת אנרגיה וטעינה חשמלית, EV, בקרה ואוטומציה, מיתוג במתח נמוך (Moeller לשעבר), לוחות מתח גבוה, פתרונות הגנה וגיבוי (UPS) לחדרי מחשב וחוות שרתים (Data Center), פתרונות תאורת חרום, מערכות גילוי אש ועשן ועוד. בשנת 2022 הסתכמו מכירותיה ב-20.8 מיליארד דולר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here