שירותי האינטרנט של טריפל סי – כל מה שאתם צריכים במקום אחד ובמחיר מיוחד
מקור freepik

האינטרנט היום הוא בגדר חובה. הוא נמצא כמעט בכל בית בישראל, בסמארטפון שלנו, בטאבלט, במחשב הנייד, במקומות ציבוריים ועוד. תשתיות התקשורת המתקדמות בישראל ובעולם כיום מאפשרות להתחבר לאינטרנט בתשלום חודשי מסוים עבור השירות, כאשר ההבדל בין החבילות יהיו קשורים בעיקר למהירויות גלישה, מחירים, שירותי אבטחה ושירותים משלימים. עם שירותי הגלישה של טריפל סי אתם כבר לא צריכים לחפש יותר ולבזבז זמן יקר.

שירותי הדאבל של טריפל סי:

חברת טריפל סי הנה אחת מחברות התקשורת המובילות בישראל המספקת, בין היתר, שירותי אינטרנט עם חיבור לספק ותשתית במקום אחד ובמחירים הטובים ביותר בישראל. החברה תדאג לכל הצרכים והדרישות שלכם לגבי האינטרנט ואתם תוכלו לבחור את מהירות הגלישה הרצויה לכם וכן תוספי שירות נוספים במידה ותרצו. כל זאת ללא נציג מכירות שעומד לכם על הראש או מנסה לדחוף לכם דברים. איך זה עובד? באמצעות שירותי האינטרנט החכם של טריפל סי שכן היא החברה היחידה בישראל המספקת שירותי אינטרנט חכם.

מהו אינטרנט חכם ומה היתרונות שלו?

שירותי האינטרנט החכם של טריפל סי הנם שירותי האינטרנט הייחודיים ביותר בישראל. כיום תוכלו להתחבר ולהתנתק מהאינטרנט בלחיצת כפתור, מכיסא המחשב שלכם בבית, ללא צורך בהמתנה לנציג או בשיחות עם נציגי שימור לקוחות שינסו לשכנע אתכם להישאר. אם אתם רוצים לבצע שינויים בחבילה שלכם כמו הגברת מהירות הגלישה – כל שצריך הוא להיכנס למשתמש שלכם באתר ולבצע את השינוי. אין צורך בהמתנה לנציג או מישהו שיעשה זאת עבורכם. תוכלו ליהנות מתמיכה טלפונים ובצ'אט 24 שעות ביממה וליהנות מחוויית גלישה ברמה הגבוהה ביותר. כמו כן תוכלו ליהנות מתשתית וספק במקום אחד כך שבמקרה של תקלה לא תצטרכו להתבלבל למי לפנות ומה לעשות. אף אחד לא ינתב את השיחה שלכם מגוף אחד לשני ואתם תוכלו לחסוך מהזמן היקר שלכם.

כמה עולה לנו האינטרנט החכם הזה?

נכון לינואר 2021 תוכלו ליהנות ממחירי אינטרנט ספק ותשתית במקום אחד החל מ75 ₪. אינטרנט של 40 מגה יעלה לכם 80 ₪ בחודש ואינטרנט של 100 מגה רק 85 ₪ לחודש! החיבור נוחה ומהיר. תוכלו להתחבר ולהתנתק מהשירות בלחיצת כפתור והמחירים אגב כוללים מע"מ! השירותים הנם ללא התחייבות וללא אותיות קטנות. במידה ואתם זקוקים לנתב תוכלו לשכור אחד בעלות של עשרה שקלים לחודש. לפרטים נוספים היכנסו לאתר וצרו עמנו קשר או הירשמו באופן ישיר לשירות והתחברו במהירות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here