קופות רושמות של אופק מערכות

קופה רושמת ממוחשבת הפכה בשנים האחרונות למוצר מבוקש ביותר שכן הן מייעלות את תנאי העבודה ועוזרות לנו בניהול המכירות של העסק. חברת אופק מערכות הינה חברה ותיקה ובעלת ניסיון רב של למעלה מ-25 שנה בתחום שיווק ומכירת קופות ממוחשבות לעסקים.

אופק מערכות נחשבת לאחת החברות המובילות בנושא קופות רושמות ממוחשבות ומספקת ציוד מערכות חדישות ומודרניות. לחברה מגוון פתרונות מחשוב לחברות ועסקים במכירה וייעוץ של קופה רושמת ממוחשבת.

קופה רושמת – חובה לכל עסק

כל בעל עסק צריך לנהל עובדים, לעקוב אחר ההכנסות וההוצאות שלו, לנהל את המלאי והספקים ועוד. כדי לעשות כל זאת בצורה יעילה ונוחה, עושים היום שימוש בין היתר בסוגים של קופות רושמות ידידותיות לתפעול ומהימנות, מערכות סליקת כרטיסי אשראי וכדומה. אם גם אתם מחפשים את המחיר המשתלם ביותר לאמצעים הטכנולוגים המתקדמים ביותר היום? צרו קשר עם אופק מערכות 052-7560407.

כל היתרונות של קופות רושמות

באמצעות הקופה הרושמת ניתן היום לבצע ניהול ומעקב אחר פעולות העובדים, הלקוחות, הספקים ומאגר המלאי, להפיק דו"חות על בסיס קבוע ובאופן שוטף, לנהל מבצעים ומכירות בעסק ועוד ועוד.

בקופות המתקדמות ישנו גם שעון נוכחות בו מתועד מתי כל עובד נכנס למשמרת ומתי יצא ממנה לפי מספר זהות ייחודי שלו, וכן נעשה חישוב של השעות הנוספות של כל אחד ואחד.

עסק מצליח שמתנהל כראוי מבצע ספירות מלאי כל הזמן, מקבל סחורות ומנהל תעודות משלוח, מוציא חשבוניות בדרך קבע לנותני השירות השונים שלו וכן, קבלות על שירותים שהוא עצמו נותן. באמצעות הקופות הרושמות כל זאת נעשה ומתועד באופן אוטומטי ואמין בלי להאלץ לשלם משכורות לעבודים נוספים שינהלו את הכול בעצמם באופן ידני.

קופה מהסוג הזה תסייע לנהל את המלאי הקיים ואת מה שחסר בו, לבצע בקרה ומעקב אחר שירותים או מוצרים מובילים שנחטפים מהמדפים ואחר מוצרים פחות מוצלחים כדי שכל בעל עסק יוכל לייעל את עסקיו ולהשקיע רק היכן שכדאי ומשתלם לו.

כל עסק יוצא אחת לכמה זמן בהטבות ומבצעים ובעזרת קופה רושמת ניתן לנהל אותם, את הקופונים, את מבצעי ה – 1+1, ההנחות, מכירות בהקפה וכדומה. עם רוב הקופות הרושמות ניתן לבצע גם סליקה של צ'קים כאמצעי תשלום, כרטיסי אשראי, שוברים למיניהם וקופונים ועוד.

הפקת דוחות חודשיים ושנתיים היא מטלה מתישה לכל נותן שירותים, אך בעזרת הקופה הרושמת אפשר להפיק דוחות שבועיים וחודשיים של מלאי זמין ומלאי לא רלוונטי, דוח תנועות בכל סוף יום, דוחות מכר ועוד ועוד.

היתרונות של הקופה הם שהיא נוחה לתפעול גם על ידי מי שאיננו מבין במכשירים טכנולוגים או לא עבד עם קופות מעולם, והכשרת העובדים להפעיל את הקופה כמו שצריך נעשית בקלות. בטרם רוכשים את הקופה מכל חברה שהיא מומלץ לוודא שזו חברה מובילה ובעת מוניטין חיובי בעולם הפתרונות הטכנולוגים לעסקים.

אופק מערכות מתמחה במכירת קופה ממוחשבת כמו גם קופה רושמת ממוחשבת ומגוון מוצרים נוספים בתחום. לחברה עשרות שנות ניסיון וייצוג בלעדי של חברות מובילות בעולם המייצרות סוגים שונים של קופה ממחושבת ו- קופה רושמת ממוחשבת.

אם אתם מחפשים קופה רושמת יד 2 אתם מוזמנים ליצור קשר עם החברה ב – 052-7560407.

אופק מערכות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here