הטכנולוגיה מאחורי הדפוס הדיגיטלי

תמונה טובה עשויה להיות המפתח שלכם להצלחה בעסק שלכם. אין זה משנה על איזה עסק מדובר, תמיד ניתן להפיק תמונות מעולות של התוצאה הסופית ולערוך אותם בסוג של קטלוג מהודר ומעוצב. הדפסה מקצועית היא מילת מפתח בכל מה שקשור לפרסום קטלוגים ומומלץ לפנות לחברה שמתמחה בתחום זה.

מדפיסים את הקטלוג

הדפסת קטלוגים כרוכה בתכנון מוקדם כך שלא תתבצענה שגיאות שיקשו על הלקוח להבין במה מדובר. במקרה של תערוכה או כנס כל שהוא יהיה עלינו לנקוט בכל דרך אפשרית כך שהקטלוג יקדם בסופו של דבר את המכירות או את האירוע שלנו:

  • ניתן להדפיס על גבי ניירות מסוגים שונים, נייר כרומו הוא אחד היותר איכותיים שכן הוא מצופה בחומר שהופך אותו ליותר מבריק ועמיד. יש גם אפשרות לבחור בנייר כרומו מט בהתאם לצרכים שלכם.
  • לעיתים יהיה עליכם להדפיס את הקטלוג במהירות רבה, במקרה כזה אין אפשרות להתמהמה, אך מומלץ שלא להתפשר על האיכות. פניה לחברת דפוס איכותית תבטיח עבודה ברמה גבוהה מבלי להתפשר על הרמה המקצועית.
  • ככל שמדובר על תערוכות אז בנוסף לקטלוגים ניתן להדפיס תמונות או מידע חשוב על גבי רול אפ איכותי שיוצב בנקודות מפתח בחלל האירוע.

כרטיסי ביקור איכותיים

כל איש עסקים או בעל מקצוע מחזיק כרטיסי ביקור אותם הוא מחלק לכל מי שרק מבקש (וגם למי שלא). רב האנשים לא ישמרו כרטיס ביקור שלא מושך את העין ובמקרים רבים הם יפטרו ממנו מהר מאוד. על מנת לגרום לאנשים לעשות שימוש בכרטיס ביקור יהיה עלינו להשקיע ולפנות לבית דפוס מקצועי שעושה שימוש במכשור מתקדם.

יצירת כרטיס ביקור טוב היא אבן דרך במסלולו של כל עובד מקצועי, וניתן לעשות זאת מבלי להשקיע כסף רב או משאבים. חשוב שהכרטיסים יהיו בגודל המתאים, לא גדולים מידי כך שיוכלו להחליק לכל כיס וגם לא קטנים מידי שלא ילכו לאיבוד.

למי ניתן לפנות

כאשר אנו מעוניינים לעצב או להדפיס דבר מה יש לקחת בחשבון שישנם בתי דפוס רבים וניתן להתבלבל בקלות. גרף פרינט בע"מ. היא אחת החברות היותר וותיקות שקימות ומומלץ לפנות אליה ולקבל את השירות על הצד בטוב ביותר. החברה מציעה את כלל השירותים תחת קורת גג אחת.

התקשרו עכשיו :  08-9256712.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here