צ'אט בוט לשירות לקוחות – שירות לקוחות יעיל בעזרת צ'אט בוט
מקור pixbay

הוספה של צ'אט בוט לאתר הינה דרך מקובלת היום לספק שירות לקוחות ותמיכה טכנית. אנשים היום מצפים לקבל מענה מהיר באתר ולא לחכות לנציג אנושי שיענה לשאלות פשוטות שיש להם. אם כבר, ההמתנה לנציג עבור שאלה פשוטה יכול לתסכל את הלקוח ולגרום לו לעזוב למתחרים.

היתרונות של הצ'אט בוט אשר זמין באתר במשך כל היום, ולא רק בשעות הפעילות, מאפשרת לעסקים לחסוך כסף בהוצאות שירות הלקוחות. מכיוון שאחוז ניכר מכמות הפניות לצוות שירות הלקוחות הן בנושאים שחוזרים על עצמם שוב ושוב, הצ'אט בוט יכול לענות על השאלות האלה באופן אוטומטי עם תשובות מוכנות מראש. הוא יכול לספק ללקוחות שלכם לינקים לתשלום באתר, קבצים עם מדריכים להורדה, סרטוני וידאו ואפילו ללוות את הלקוחות עם הדרכה צעד אחר צעד עד לפתרון הבעיה שלהם.

שימוש בצ'אט בוט שיכול להסביר את תוכן האתר

גולשים המבקרים באתר מתקשים לעתים קרובות לקבל את המידע שהם מחפשים. באחוז גדול מהמקרים המידע אכן קיים באתר, אך דרוש זמן ומאמץ למצוא אותו. צ'אט בוט איכותי לשירות לקוחות הוא כזה שיכול לפשט את התוכן באתר של החברה לקטעי מידע פשוטים שניתן לספק ללקוחות הזקוקים להם. פלטפורמות כמו וירטואל ספיריטס לפיתוח צ'אט בוט לשירות לקוחות תוך מתן חשיבות נכונה למתן מענה נכון ופישוט התוכן שיש באתר כדי לייצר שאלות ותשובות רלוונטיות.

צ'אט בוט לשירות לקוחות לומד ומשתפר:

אחת מתכונות המפתח של צ'אט בוט הוא  היכולת שלו ללמוד מהאינטראקציה שלו עם המבקרים באתר. חשוב לבעלי עסקים להבין שאפילו הצ'אט בוט הטוב ביותר אינו מושלם כבר ביום הראשון. עם זאת, עם הזמן – ושיחות מרובות עם משתמשים אמיתיים – הבינה המלאכותית מאפשרת להם ללמוד ולהשתפר במה שהם עושים. כיוון שכך, בניית צ'אט בוט לשירות לקוחות והיכולת שלו להתחיל לדבר עם לקוחות כמה שיותר מהר, היא אסטרטגיה נבונה לכל עסק מודרני.

בניית צ'אט בוט המשתלב עם נציג תמיכה אנושי:

אין לראות צ'אט בוט אך ורק כתחליף לנציגי תמיכה אנושיים. לאמיתו של דבר, ידוע כי צ'אט בוט איכותי לשירות לקוחות משתף פעולה עם אנשי התמיכה האנושית של החברה שלהם, ומטפלים במגוון רחב של בעיות ותלונות צרכניות בתהליך. תוך כדי פיתוח צ'אט בוט, על בעלי עסקים להשאיר מקום נרחב לעזרה אנושית, ולהבטיח כי הצ'אט בוט שלהם יציע  לקוחות שלכם אפשרות לשוחח עם איש צוות התמיכה שלכם כאשר הנושא שעומד בפניהם מסובך מדי או מותאם אישית ומצריך התערבות אנושית.

בסופו של דבר הצ'אט בוט משתלב בתוך הארגון שלכם כעובד יעיל מאוד שאינו לוקח ימי חופש, אינו חולה ועובד יותר שעות מכל אחד אחר – כל זאת באפסית מהעלות של עובד רגיל. בנוסף לכך, הביצועים של הצ'אט בוט, כמו גם המוטיבציה שלו, לא נפגעים עם הזמן והוא שומר על רמת שירות גבוהה. דבר אחרון אותו כדאי לקחת בחשבון הוא שהצ'אט בוט מספק לכם את היכולת לנתח את השיחות עם הלקוחות ולשפר את שירות הלקוחות שלכם לפי הצורך האמיתי של הלקוחות.

אם אתם רוצים לבנות צ'אט בוט לשירות לקוחות לעסק שלכם אתם מוזמנים לפנות לאתר של וירטואל ספיריטס המספקים פלטפורמה להקמת צ'אט בוט לאתרי אינטרנט.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here