פתרון טכנולוגי איכותי ועמיד
קרדיט: arrowmid.com

קשר רדיו בלחיצת כפתור על גבי תשתית סלולרית, הפך לפתרון זול ופשוט יחסית בשנים האחרונות ובכך הוא מדמה קשר רדיו רגיל. את מערכות המירס החליפו מגוון פתרונות של אפליקציות קשר סלולארי. עם התפתחות עולם התקשורת בשנים האחרונות, השימוש בו הפך להיות חלק בלתי נפרד מחיינו, והוא נחשב כמתקדם, טכנולוגי, ונגיש. עם התפתחות המכשור והטכנולוגיות, מכשירים אלו עברו התאמות והפכו להיות סוג של מכשיר קשר, בדומה מאוד למכשיר קשר רדיו. שיטת ההפעלה היא כזו שבאמצעות אפליקציה בשם ptt over cellular ניתן לתקשר בצורה קלה ונוחה, עם הצד השני תוך שאנו משתמשים במרבית התכונות הקיימות במכשירי הסלולר. חברת "ארומיד"  מספקת מכשירי ptt over cellular radio מתקדמים עם אפליקציה ייחודית המתאימה בצורה מושלמת למכשירים. מערכות החברה נמצאות בשימוש רחב הן אצל גורמים בטחונים והן במגזר הפרטי והעסקי. כמו כן, "ארומיד" מחזיקה ברישיון ספק  POC ממשרד התקשורת  ולה גם תקן איכות ISO 9001-2015.

 

דיסקרטיות ונוחות

חשיבות הדיסקרטיות בהעברת מידע במיוחד בגופים ביטחוניים, חשובה מאוד ועל כך נמדדות יעילותן של מערכות קשר שונות. בין אם מדובר בפתרון העברת מידע עבור יחידות קצה או עבור שכבת האפליקציה, ה-ptt יוצר בסיס יציב, איכותי ומתקדם המותאם באופן מדויק ונוח לתחום מערכת ההגנה והביטחון. בנוסף באמצעותם ניתן להעביר איתות מוצפן, הודעות, ולהסתייע בשירותי מוקדן. אחד היתרונות בהעברת מידע לגופים גדולים, היא היכולות ליצירת קשר ללא כל הפרעות רשתיות תוך נוחות מרבית של המשתמשים. לכך בדיוק משמשת מערכת ה-POC  של חברת "ארומיד" הנחשבת למתקדמת ביותר ומאפשרת להגדיר מספר רב של קבוצות דיבור גדולות, תחת עמדת ניהול ושליטה ובקרה מלאה על כל מנוי לרבות תכונות הקיימות רק בעולם ה-MCPTT. במערכות הקיימות ישנן יכולות שליטה ובקרה המאפשרות איכון המשתמש על גבי מפה, שליטה על קבוצות הדיבור ושילוב המכשירים באינטגרציה למערכות נוספות ולאמצעים נוספים.

 

PTT OVER CELLULAR רק אצל המומחים

כחברה השמה לב לפרטים הקטנים ובשל כך שמה יצא למרחוק, בעולם זה, המתפתח בקצב מהיר, יש לשים לב לפרטים הקטנים ובמקרה זה, לתוכנה שהיא ליבת המערכת. והתאמתו המדויקת למכשיר. הוא תנאי לעבודה חלקה ורציפה בדגש על מצב בו המערכת עמוסה ורוויה. "ארומיד" מחזיקה רישיון מטעם משרד התקשורת כמפעיל PTT OVER CELLULAR ואינה משתמשת ברישיון של חברות אחרות כספק משני.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here