קרדיט לעמותת OneDay

עמותת OneDay, המאפשרת התנדבות חד פעמית ומייצרת ימי גיבוש חברתיים אשר מסייעים לקהילה ופועלת בשיתוף פעולה עם חברות, קיימה שיתוף פעולה ראשון עם חברת Medtronic בקיסריה (Mazor Robotics).

במסגרת הפעילות המשותפת עובדי החברה הקימו גינה קהילתית בשכונת מצוקה בחדרה – גינה אשר תשמש באופן מיידי את הנוער וגם את הקשישים המתגוררים בשכונה, מרביתם עולי אתיופיה, קווקז וברית המועצות לשעבר אשר מגיעים מחתך סוציו אקונומי נמוך.

במסגרת העבודות על הקמת הגינה ניקו המתנדבים פסולת רבה שהושלכה למקום, ניקשו עשבים רבים אשר השתלטו על השטח לחלוטין, הכינו ערוגות חדשות ושתלו מגוון צמחים, פרחים וירקות שיוכלו לשמש את הקהילה המקומית.

בין היתר נמצאו במקום בקבוקים רבים אשר הכילו מעין גז מזגנים. 

עתה, עם סיום פעילות ההתנדבות, תושבי השכונה יכולים לשוב להתכנס ולשבת במקום ציבורי שיתופי וליהנות ממרחב של גינה קהילתית, ממקום מפגש נעים לצעירי השכונה ומהירקות המיועדים לכל תושבי השכונה.

חברת Mazor Robotics אשר נרכשה ע״י Medtronic הענקית ב-2018, היא חברה למכשור רפואי ויצרנית מערכת הנחיה רובוטית לניתוחי עמוד השדרה. החברה רשומה בבורסה לניירות ערך בתל אביב החל מאוגוסט 2007, והחל ממאי 2013 רשומה למסחר גם בנאסד"ק.

שי גבאי-אנג'ל, מנהלת פרויקטים בחברה, סיפרה לאחר הפעילות: "אחרי התקופה הארוכה של הקורונה שבה לא יכולנו להיפגש התרגשנו מאוד לצאת ליום גיבוש צוות. בחרנו להשקיע את חצי היום הראשון בהתנדבות למען הקהילה בחדרה. ביחד עם עמותת OneDay שיקמנו את הגינה הקהילתית במתנ"ס קלור לרווחת התושבים. הייתה חוויה מגבשת, מספקת ומשמעותית מאוד עבורנו".

אלעד בלומנטל מנכ"ל עמותת OneDay: "אנחנו שמחים לשתף פעולה מדי שנה עם מאות חברות, תאגידים וקבוצות שונות ולארגן עבורן ימי התנדבות משמעותיים, מגבשים וחווייתיים בהתאמה אישית למאפיינים וההעדפות שלהם.

באמצעות שיתופי הפעולה הללו אנחנו זוכים לסייע לאורך כל השנה לעשרות אלפי קשישים, נוער בסיכון, ילדים עם צרכים מיוחדים, בעלי חיים ושאר נושאים חשובים״.

קרדיט לעמותת OneDay
קרדיט לעמותת OneDay

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here