קרדיט צילום: יח"צ

טכנולוגיה חדשנית מספקת את הביצועים הגבוהים ביותר בתעשייה ליישומים התובעניים ביותר

חברת Infinidat, ספקית מובילה של פתרונות אחסון לארגוני אנטרפרייז, מכריזה על InfiniBox SSA™, פתרון SSA (Solid State Array) פורץ דרך המספק את הביצועים הגבוהים ביותר בתעשייה עבור היישומים הארגוניים התובעניים ביותר. ה-InfiniBox SSA מבוסס על האלגוריתמים של למידה עמוקה המוכחים של Infinidat ושכבת זיכרון מטמון (DRAM) נרחבת. הפתרון יספק באופן עקבי תוצאות, ביצועים וזמן אחזור טובים יותר ממערכי ה-All-Flash (AFA) תוך מתן אותה חווית לקוח מוערכת, 100% זמינות ואמינות ללא פשרות של InfiniBox.

"החידוש של מערך ה-SSA החדש שלנו הוא בהתמקדות ביישומים ארגוניים תובעניים הדורשים רמות ביצועים גבוהות ביותר עם זמן אחזור נמוך וניתן לחיזוי כמעט לכל קלט/פלט", אמר פיל באלינג'ר, מנכ"ל Infinidat. "פתרון ה-InfiniBox המוכר שלנו משבש מערכי all-flash קונבנציונליים ומספק שילוב ייחודי ומשכנע מאוד של ביצועים, יכולת גידול, זמינות ועלות לרוב המכריע של עומסי העבודה בארגון. ה- InfiniBox SSA מרחיב כעת את יכולותינו כדי לעמוד בדרישות האחסון האינטנסיביות ביותר".

ה-InfiniBox SSA החדש מרחיב את משפחת InfiniBox עטורת הפרסים והוא הטכנולוגיה הראשונה של החברה המבוססת על SSA ב-100% לאחסון קבוע, אשר יחד עם תוכנת הלמידה העמוקה Neural Cache המוגנת על ידי פטנטים רבים, מעלה את הביצועים פורצי הדרך של ה-InfiniBox לשלב הבא, מעבר לכל מערך AFA מוכר. 

ה-InfiniBox SSA מיועד לפרופילים הדורשים זמן אחזור נמוך ועקבי במיוחד ומהווה פתרון משלים לפתרון ה- InfiniBox הסטנדרטי ליישומים למטרות כלליות, שהם הרוב המכריע של יישומי הארגון. בסיס תוכנה משותף בין InfiniBox הסטנדרטי ל- InfiniBox SSA החדש מספק ניידות נתונים חלקה ושקופה בין הפלטפורמות, דבר שמאפשר ללקוחות להפחית את העלות הכוללת תוך אופטימיזציה של זמן אחזור בהתבסס על דרישות היישום. 

משוב מלקוחות גלובליים שכבר פרסו והעריכו את ה-InfiniBox SSA היה חיובי ביותר. InfiniBox SSA מספק ביצועים מהירים מ-AFA באמצעות שימוש נרחב בזכרון מטמון DRAM שמופעל על ידי תוכנת ה- Neural Cache המוגנת בפטנט של Infinidat. DRAM וכונני Solid State (SSD) הם שתי טכנולוגיות זיכרון, אך DRAM הוא מהיר יותר משמעותית מכונני SSD מבוססי flash.

"ארכיטקטורת InfiniBox שינתה עבורנו את כללי המשחק, מכיוון שהיא מסייעת לנו לעמוד ב- SLA שלנו לעסקים בכל הנוגע לביצועים, 100% זמינות מובטחת, תמיכה וקלות שימוש", אמר מאט בירי, סמנכ"ל מערכות מידע ב-Tyler Technologies. "היישומים התובעניים ביותר, המייצגים כ-5% מעומס העבודה שלנו, דורשים זמן אחזור קבוע של אלפית השנייה. אנו שמחים לשלב את ה- InfiniBox SSA, הממנף את אותה ארכיטקטורה, Neural Cache ומערך התכונות של InfiniBox, עבור עומסי העבודה הגבוהים האלה".

"מחקרי השוק שלנו אישרו כי יישומים ארגוניים מסוימים דורשים זמן אחזור נמוך וביצועים גבוהים במיוחד. השגת איזון זה ומקסום המהירות היוו אתגר, הקורא לגישה חדשה החורגת מגישות קונבנציונליות" אמר פול נשוואטי, אנליסט בכיר ב-ESG. "האסטרטגיה שהופכת את האחסון של ה-back end למבוסס על SSA באופן מוחלט עם הביצועים הטובים ביותר לעומת כל מדיה, היא דרך חדשה לטיפול טוב יותר ביישומים הדורשים ביצועים גבוהים".

על ידי הצעת פתרונות InfiniBox ו-InfiniBox SSA, חברת Infinidat מאפשרת ללקוחות אנטרפרייז לבצע קונסולידציה ולטפל בעומסי העבודה שלהם עם שילוב נכון של ביצועים וזמן אחזור במחיר הנכון. לא רק שהמשתמשים ב-InfiniBox SSA מקבלים מהירות אדירה, אלא שהם נהנים גם מקלות שימוש, יכולת גידול, זמינות גבוהה בעלות כוללת נמוכה יותר (TCO), תכונות שהביאו את פלטפורמת InfiniBox לביקוש רב בקרב ארגונים וספקי שירותים כאחד".

זמינות

ה- InfiniBox SSA זמין כיום לשימוש כלל הארגונים (GA). למידע נוסף הקליקו כאן.

אודות  Infinidat

Infinidat מסייעת לארגונים וספקי שירותים להעצים את יתרונם התחרותי המונע על ידי נתונים. הארכיטקטורה המבוססת תוכנה של Infinidat מספקת זמן אחזור של למטה מאלפית השנייה, זמינות של 100% ויכולת גידול עם עלות בעלות כוללת נמוכה משמעותית לעומת טכנולוגיות אחסון מתחרות. החברה הוקמה על ידי חלוץ תעשיית האחסון, משה ינאי, בשנת 2011 והיא סיפקה עד היום נפח אחסון של למעלה מ- 7.1 אקסה-בייט ברחבי העולם. המטה הישראלי ממוקם בהרצליה, והמטה האמריקני בוולתהם, מסצ'וסטס. למידע נוסף בקר באתר www.infinidat.com.

קרדיט צילום: יח"צ

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here