קרדיט freepik

אתם מכירים בעלי עסקים שעשו את זה לפניכם, שמעתם שהכלי הזה נמצא בשימוש ובכל זאת אתם עדיין מתלבטים. הפקת סרטון תדמית נשמעת לכם כמו משימה מורכבת, כזו שתדרוש מכם זמן, כסף ולא מעט אנרגיות. בפועל, עם חברת ההפקות המקצועית והליווי האישי, המשימה הזו פשוטה הרבה יותר, ובעיקר יעילה הרבה יותר. הנה כמה סיבות נהדרות לצאת לדרך כבר עכשיו.

סרטון תדמית מייצר חוויה שונה לחלוטין

מודעות הפרסום ברשתות החברתיות, בגוגל ובפלטפורמות רבות אחרות, הן לרוב מודעות סטטיות. הן כוללות תמונה יפה, טקסט שנון ומעצב גרפי שפעל מאחורי הקלעים כדי לעצב מודעה מלוטשת. אלא שהלקוחות שלכם, גם אלה שכבר מכירים אתכם וגם אלה שאתם ממש רוצים להגיע אליהם, נעשו מעט אדישים לחוויה הזו. סרטי תדמית לעסקים, כאלה שנערכו באופן מקצועי הם ללא ספק חוויה שונה, מיוחדת ומרעננת. היא מציגה להם את הסיפור שלכם בדרך אחרת לחלוטין, חוסכת להם אלפי מילים ודקות ארוכות של קריאה מפרכת, ומאפשרת להם להתחבר אליכם באמת. 

סרטי התדמית טובים גם לקידום אורגני

אתם רוצים לשפר את המיקום שלכם בגוגל, להגיע אל הגולשים בערוץ היוטיוב ואולי גם לעודד אותם לשתף את הסיפור שלכם עם החברים שלהם. סרטון תדמית יכול לתרום לכל המטרות הללו, כמובן עם תסריט נכון ותכנון מדויק מאוד. תוכלו להפיק קליפ אנימציה משעשע שיספר בתוך דקה למה אתם הכי טובים ללקוחות שלכם, לרגש בסרטון תדמית שנוגע בצורך האמיתי של הלקוח ולהציג את המוצרים ואת השירותים שלכם באופן ייחודי. העניין שתעוררו יתרום לשיפור הביצועים של האתר במנוע החיפוש, את החשיפה שלכם בפייסבוק ובאינסטגרם וליצירת עניין אצל הצופים בכנס המקצועי הבא שלכם.

המון מידע בזמן קצר

מעל לכל, סרטון תדמית מעביר שפע של מידע בזמן קצר, וכאמור גם בדרך חווייתית וטובה יותר. אתם יכולים להציג מוצר חדש, לתאר את יתרונות השירות שלכם או לשתף בסיפור הצלחה מרגש במיוחד, ולעשות זאת בסרטון של דקה או שתיים לכל היותר. צוות הפקה מקצועי ומנוסה יהיה שם לצדכם לכל אורך המסע הזה, עד לרגע שבו הסרטון יעלה לאוויר והמסר שלכם יצא אל העולם.

הפקת סרטי תדמית לעסקים קטנים וגדולים היא ההתמחות של צוות קלמנטינה הפקות סרטים, נשמח להיות לצידכם בדרך להצלחה, ואתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בטלפון 077-9966221 או לבקר באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://clemantinafilms.co.il/.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here