קרדיט ״זום״

מחצית מהנשאלים שדיווחו כי קיימו מפגשי ווידאו עם רופאים בתקופת הקורונה, אמרו כי הם מעוניינים להמשיך באופציה הזו גם הלאה ומחצית מהנשאלים שעשו שימוש בווידאו למטרות חינוך, אמרו כי הם מתכננים לקיים גם הלאה שילוב של לימוד וירטואלי ופנים אל פנים 

מזה למעלה משנה, רבים מאתנו עשו שימוש בתקשורת שיחות וידאו לפגישות עם חברים, משפחה, לקוחות וקולגות בעבודה. לאחר ה׳גל הווירטואלי׳ בו לקחו חלק כולם, נשאלת השאלה מה הלאה? מה יהיה תפקידו של הווידאו בחיינו בעידן שלאחר הקורונה. תחת הכותרת ״כמה וירטואלי אנו רוצים שיהיה העתיד שלנו״, מפרסמת כעת חברת Qualtrics Research את תוצאותיו של סקר גלובלי (בהזמנת חברת זום), שבמרכזו השאלה ׳איזה פעילויות וירטואליות מתקופת הקורונה מתכננים האנשים להמשיך גם הלאה?׳. 

בסקר נדגמו קרוב ל-8000 משיבים, בהם מועסקים, מעסיקים, סטודנטים, מורים, צרכנים, רופאים, חולים וכל מי שבאמצע, כשהמטרה להבין איך ייראה העתיד כשמדובר בשיחות וידאו. הסקר התייחס לתפקיד ששיחקו שיחות הווידאו בחייהם עבור פעילויות הקשורות בעשיית עסקים, בריאות, חינוך, בידור השתתפות באירועים וכד׳ ושאלת הבסיס הייתה לאיזה מכל הפעילויות הווירטואליות הללו יהיה גם המשך. 

נתון בולט אחד שעלה מהסקר: מרבית המשתתפים בסקר (מעל 80%) אמרו שגם לאחר שהמגפה תדעך ותצטמצם, הם ימשיכו לעשות שימוש בתקשורת מבוססת וידאו בתחומי חיים רבים: כך לדוגמה עולה ששני שליש מאלה שעשו שימוש בווידאו למטרות עסקיות, מעוניינים כעת בפעילות במתכונת של סביבות עסקיות היברידיות, מעורבות, בהן יעשו עסקים בצורה וירטואלית במקביל לפגישות פנים אל פנים. הסיבה: שמירה נכונה יותר של איזון בין חיים-עבודה וגמישות רבה יותר. 

מחצית מבין הנשאלים שדיווחו כי הם קיימו מפגשי ווידאו עם רופאים וגורמי בריאות אחרים בתקופת הקורונה, אמרו כי הם מעוניינים להמשיך באופציה הזו גם הלאה (בעיקר בארה״ב) ומחצית מהנשאלים שעשו שימוש בווידאו למטרות חינוך, אמרו כי הם מתכננים לקיים שילוב של לימוד וירטואלי ופנים אל פנים. בתחום האירועים, שתפסו מקום מרכזי בקרב הנשאלים בתקופת הקורונה, תוצאות הסקר מגלות כי מעטים ישמחו להמשיך להשתתף אך ורק באירועים וירטואליים, דוגמת ימי הולדת וחתונות וכי יעדיפו את גרסאות הפנים אל פנים. 

מרבית המשתמשים שנדגמו ציינו כי הם מאמינים שתקשורת הווידאו היוותה רכיב מרכזי, יקר ערך ומשמעותי ביותר להפגת בדידות במהלך תקופת הקורונה. 

אודות זום

Zoom Video Communications, Inc. (NASDAQ: ZM)  מפגישה קבוצות אנשים כדי לבצע יותר דברים בסביבת וידיאו ידידותית למשתמש. פלטפורמת תקשורת הווידאו המאוחדת, האמינה, הקלה בשימוש והחדשנית של החברה, מספקת פגישות וידיאו, קול, סמינרים מקוונים וצ'אט למחשבים נייחים, סמארטפונים, מכשירים ניידים ומערכות חדרי ישיבות. זום עוזר לארגונים ליצור חווית תקשורת מרוממת, עם שילוב יישומים עסקיים מובילים וכלים למפתחים ליצירת זרימת עבודה בהתאמה אישית. זום, שנוסדה בשנת 2011, ממוקמת בסן חוזה, קליפורניה, עם משרדים ברחבי העולם. בקרו ב- zoom.com ועקבו אחרי @zoom_us. 

קרדיט ״זום״
קרדיט ״זום״

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here