מה הם היתרונות של בחירת בית תוכנה במיקור חוץ
קרדיט pixabay

אין זה סוד, שיותר ויותר בענפים שונים פונים למה שנקרא "מיקור חוץ", כלומר, במקום להעסיק גורמים בתוך העסק, שכירים, שיבצעו את העבודה, אזי שמעסיקים גורמים חיצוניים שיבצעו אותה, ומשלמים בהם פר פרויקט.

אנחנו יכולים לראות את זה כיום, כמעט בכל תחום בחיים. החל מתחומים של שירות, ניקיון, הנהלת חשבונות, גרפיקה, כתיבה ותחומים רבים אחרים. בין היתר, אנחנו יכולים לראות את זה גם בעולם של פיתוח תוכנות. כלומר, אם אנחנו רוצים לפתח תוכנה מסוימת לעסק, אפליקציה או כל דבר אחר, אז במקום להעסיק מפתחים, מתכנתים ואת כל בעלי המקצוע הנדרשים לתחום זה, הרי שאנחנו יכולים לפנות אל גורם חיצוני שיבצע את השירות בשבילנו.

במאמר זה אנחנו נסביר מה היתרונות של העסקת בית תוכנה במסגרת מיקור חוץ. אך לפני כן נסביר בקצרה כיצד התהליך מתנהל על מנת שנוכל לקבל את התמונה המלאה, כך נדע בדיוק אנחנו יכולים לבחור את החברה הנכונה ולנהל איתה את הפרויקט שלנו בצורה מתאימה.

כיצד מתנהל פרויקט מיקור חוץ

לפני שאנחנו שוכרים שירות מיקור חוץ פיתוח תוכנה, עלינו לדעת בגדול מה הם הצרכים שלנו ומה המטרה שלשמה אנחנו שוכרים חברה כזו או אחרת. אחרי שברור לנו מה בדיוק אנחנו מחפשים ולשם מה, אז אנחנו צריכים להחליט את מי לשכור וכיצד לעשות זאת.

מן הסתם, אנחנו נבחן את הניסיון, המקצועיות, אופי השירות וסוגי המוצרים שהחברה יכולה לפתח עבורנו. אחרי שנזמין את צוות החברה לפגישה, נקבע איתם ביחד, במידה ואנחנו מחליטים לשכור אותה, כיצד יתנהל התהליך בפועל, מה לוח הזמנים שעומד לרשות בכל שלב, מה אנחנו מצפים לקבל מהם ומה אנחנו נספק להם בתמורה.

כיצד מתנהל פרויקט מיקור חוץ
קרדיט pixabay

היתרונות של העסקת מיקור חוץ

כאמור, אנחנו יכולים למצוא מספר יתרונות להעסקת בית תוכנה במסגרת מיקור חוץ. נציג כאן 5 יתרונות בולטים.

  • חסכון כלכלי – העסקת מיקור חוץ חוסך לנו עלויות נרחבות, בוודאי בכל מה שקשור לתנאים סוציאליים, עלויות שכר ועוד. התשלום הוא פר פרויקט. לא מעבר לכל.
  • מקצועיות – כשאנחנו בוחרים חברה חיצונית, יהיה לנו הרבה קל ופשוט, לבחור חברה מקצועית מאשר לגייס קבוצה שכל אחד ממנה יהיה מקצועי ברמה שאנחנו מחפשים. הרבה יותר קל למצוא עסק שיעמוד בדרישות שלנו מאשר לחפש עובדים שיעמוד בדרישות שאנחנו מחפשים.
  • חד פעמי – הרבה פעמים הפרויקט הוא חד פעמי, ועל כן אין צורך להעסיק עובדים בשביל זה במשרה מלאה או חלקית. עדיף לפנות אל בית תוכנה חיצוני שיבצע עבורנו את השירות.
  • אפשרויות בחירה – כשאנחנו בוחרים גורם חיצוני, אנחנו יכולים לברור בצורה טובה יותר, יכולים לקבל הצעות ורעיונות, שבאופן טבעי לא תמיד נוכל לקבל מעובדים שכירים.
  • ייחודיות – ישנם בתי תוכנה שיציעו לנו מוצרים ייחודים שרק הם מייצרים ולא שום גורם אחר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here