קרדיט צילום: מחסני השוק- שיווק

שצפויה להפוך למגמה מתפשטת בקרב יצרנים ורשתות השיווק בישראל ובעולם- תהליך מיתוגי מלא של מוצרי Mass Market בתוך שעות ספורות

טירוף ה-ChatGPT וה- AI מגיעים לעולם הקמעונאות הישראלי: רשת מחסני השוק, בבעלותם של משפחות נעמן וכהן, משיקה לראשונה בישראל, מוצר מסחרי אשר מותג במלואו באמצעות שתי מערכות בינה מלאכותית מתקדמות. הרשת תשיק לקראת החג, יין כשר לפסח- ADOM COLLECTION,      אשר מותג מיתוג מלא מתחילת התהליך ועד סופו, באמצעות שתי מערכות מתקדמות ChatGPT                               ו- Midjourney.

מערכת  midjourneyעיצבה את התווית בעיצוב מינימליסטי ונקי, בהתאם להוראות שניתנו על ידי חטיבת השיווק של הרשת. מהצד השני, מערכת ה- ChatGPT הייתה אמונה על כתיבת סיפור הפקת היין הבוטיקי, אשר הוטבעה על גבי התווית בפסקה קצרה. כל תהליך המיתוג של היין המושק בימים אלו, ארך מספר שעות.

רשת מחסני השוק, בבעלותן של משפחות נעמן וכהן, היא אחת מרשתות השיווק הגדולות והמובילות בישראל ומונה 62 סניפים ברחבי הארץ. הרשת מפעילה מועדון לקוחות פעיל המונה קרוב לחצי מיליון לקוחות.

מחטיבת השיווק של רשת מחסני השוק, נמסר: "אנו נרגשים להוביל מהלך חדשני ולהשיק את המוצר המסחרי הראשון בישראל, אשר מותג באמצעות בינה מלאכותית באופן מלא. טכנולוגיות מתקדמות אלו בעולמות המיתוג והעיצוב, סוחפות את העולם בענפים ובקטגוריות רבות ולא בכדי. השילוב בין שתי המערכות בתהליך המיתוג, הוביל למהירות תגובה ותוצאות מפתיעות ומשביעות רצון, כך שבחרנו לצאת עם התוצר הסופי as is עם דיוק קל מצידנו. תהליך המיתוג ארך מספר שעות, בעוד לרוב תהליכי מיתוג מסורתיים אורכים שבועות ואף חודשים".

עוד הוסיף, איתי נעמן, מנהל השיווק של הרשת, "כרשת המחבקת ומעודדת שימוש בטכנולוגיות פורצות דרך בשגרה היומיומית, היה ברור שניקח חלק ונמשיך להוביל טכנולוגית גם במהפכת ה- AI. הכלים הטכנולוגיים החדשים שעומדים לרשותנו ללא ספק כאן כדי להישאר ומספקים תוצרים רוחביים יותר, כך שזה בהחלט משב רוח מרענן ומרתק לבנות תהליכים פרסומיים ושיווקיים בדרך זו. כמובן שעדיין נדרשת שימת לב פרטנית של אנשי מקצוע לעומקו של התהליך, אך בטוטאל, בהחלט מדובר באלטרנטיבה שצפויה לסחוף גם את עולם הקמעונאות על כל רבדיו".

יין כשר לפסח מסדרת ADOM COLLECTION אשר עוצב בטכנולוגיות מתקדמות, הוא יין בוטיק אדום ויבש מזני קברנה סוביניון בציר 2021, אשר הופק במיוחד לרגל חג הפסח תחת מותג פרטי של הרשת וישווק בכל 62 סניפי הרשת. היין בעל גוף קליל עם סיומת מאוזנת. בעל ניחוחות פירותיים. מוצר זה מהווה סנונית ראשונה לאינספור מוצרים נוספים אשר הרשת מתעתדת למתג, בין השאר גם באמצעות שילוב מערכות טכנולוגיות חכמות אלו.

 

 

אודות רשת מחסני השוק

רשת מחסני השוק, הנה רשת שיווק מובילה בבעלותן ובניהולן של משפחות נעמן וכהן, אשר הוקמה לראשונה בשנת 1996 בעיר באר-שבע. הרשת מונה כיום 62 סניפים בפריסה ארצית מצפת ועד אילת. בשנת 2019 רכשה הרשת את פעילותה של רשת קו-אופ ובכך הפכה לרשת השיווק בין הגדולות והמובילות בארץ. סניפי קו-אופ הוסבו לסניפי "מחסני השוק בשבילך".

רשת מפעילה אתר סחר מתקדם במקביל לסניפיה וכן, מציעה כרטיס אשראי עצמאי wincard+ בשיתוף חברת max, המשלב הטבות כלליות ומבצעים אטרקטיביים של הרשת. מחסני השוק, מפעילה מועדון לקוחות חזק ופעיל המונה כחצי מיליון לקוחות.                                                                                          

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here