התקנת מערכת סולארית

השמש היא מקור אנרגיה רב עצמה, עלינו לדעת איך להשתמש נכון באנרגיה הסולארית במטרה לחסוך כסף, לצמצם את צריכת החשמל ולנהל אורח חיים ירוק יותר. חברת אור-סולר מתמחה בהתייעלות אנרגטית שמובילה לחיסכון כספי. התקנת מערכת סולארית אפשרית כמעט בכל מקום, עם חברת אור-סולר אתם נהנים מליווי מקצועי שמבטיח קבלת החלטות נכונות. הצעד הראשון שלכם לקראת צמצום חשבון החשמל מתחיל כאן.

משך התקנת מערכת סולארית בבית, כמה זמן זה לוקח?

הצעד הראשון שלכם לקראת מערכת סולארית ביתית משלכם מתחיל בשיחת טלפון אל חברת אור-סולר למטרת ייעוץ ותיאום התקנה. ביום ההתקנה יגיע אליכם צוות מקצועי בשעת בוקר מוקדמת עם כל הציוד הדרוש. התקנת מערכת סולארית דורשת לרוב 2-3 ימי עבודה כאשר יש להתחיל את יום העבודה בשעת בוקר מוקדמת ולסיים אותו בשעת אחר הצהריים. העבודה מתבצעת בהתאם לשעות האור (מושפע מעונת השנה). כמו כן, משך ההתקנה מושפע מהתנאים בשטח, המיקום, וגודל המערכת.

מי מבצע התקנת מערכות סולאריות?

שימו לב, התקנת מערכת סולארית היא מקצוע לכל דבר ויש להקפיד על התקנה מדויקת ונכונה. הצוות של חברת אור-סולר הורכב בקפידה ממיטב אנשי המקצוע בארץ. אין מדובר במשימה אותה כל שיפוצניק יכול לבצע בעצמו. ההחלטות שמתקבלות במהלך ההתקנה צפויות להשפיע על תפוקת המערכת. צוות המתקינים יגיע אליכם בשעת בוקר מוקדמת עם כל הציוד הדרוש כולל לוחות סולאריים ובהתאם לצורך גם מנוף.

איך מתקינים מערכת סולארית בבית או עסק?

  • התקנה של ממיר בארון החשמל
  • התקנת תשתית להנחת הלוחות הסולאריים
  • הרצת כבילה מהמערכת הסולארית אל הממיר
  • פריסת לוחות סולאריים בהתאם לתכנית
  • בניית תעלות חשמל
  • חיבור סופי של המערכת לממיר כולל חיווט

הצוות המקצועי של חברת אור-סולר עובד על פי תכנית מסודרת כאשר כל עובד מודע היטב לתפקידים שלו ומבצע אותם בדייקנות. שיתוף פעולה בין כל חברי הצוות הכרחי להשלמה מהירה של המשימה. העבודה כולה מתבצעת תוך הקפדה על נהלי בטיחות ושמירה על סביבת עבודה נקייה ואסתטית. הצוות משלים את המשימה ועוזב את המקום רק לאחר ביצוע בדיקת תקינות. מעוניינים לקבל פרטים נוספים או לתאם התקנת מערכת סולארית דרך חברת אור-סולר? חייגו עכשיו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here