קרדיט: Pixabay

שוב מסתכלים על חשבון החשמל בסוף החודש ולא מבינים איך הגעתם למצב הזה? יש לנו פתרון עבורכם. היום, בעידן הנוכחי, אנחנו ממש לא חייבים לשמור על קשר עם חברת החשמל כשיש לנו כל כך הרבה אלטרנטיבות מצויינות אחרות. מערכת חשמל סולארית עצמאית  זה כבר לא משהו ששמור ליחידי סגולה. היום, אפשר להתקין בקלות מערכת כזו, בעיקר בשל היתרונות המיוחדים לישראל דווקא. אבל רגע לפני שנסביר על תהליך ההתקנה, נסביר איך המערכת עובדת. מערכת סולארית Off Grid היא מערכת אשר יודעת ליצור ולהפיק חשמל מפאנלים סולארים, כלומר, אנחנו לוכדים את קרני השמש וממירים אותם לאנרגיה. משום שישראל היא מדינה חמה כידוע והשמש זורחת ברוב ימות השנה, מדובר על פתרון פשוט ויעיל בצורה יוצאת דופן. יש מי שחוששים מכך שלא תהיה להם אפשרות ליהנות מכלל מכשירי החשמל הנמצאים בבעלותם כתוצאה מהמהלך הזה. אבל אנחנו כאן כדי להפריך את השמועות ולהגיד כי אין שום סיבה לחשוש, מדובר על טכנולוגיה נהדרת, המתאימה לשימוש במאה העשרים ואחת.

אז מה אנחנו צריכים בשביל להתחיל לעבוד

אם הגעתם למסקנה כי אתם אכן מעוניינים להתקין מערכת חשמל סולארית עצמאית זו ממש לא בעיה להתחיל עוד היום בתהליך. אנחנו חייבים לומר כי אנחנו יודעים להתקין מערכת סולארית Off Grid גם בנכסים קיימים וגם במבנים ארעיים, כמו לולים וכיוצא בזה. אנחנו כמובן מביאים את המהנדס שלנו כדי שנוכל להתאים את המערכת באופן בטוח עבור הדיירים בנכס. בנוסף, אנחנו צריכים מכם אישורים כי אתם בעליו של הנכס וכן הלאה. במידה ואנחנו מדברים על התקנה של מערכת מהסוג הזה בגג של בניין משותף, גם זו לא בעיה, אנחנו רק צריכים הסכמה של שני שליש מהדיירים בבניין, כמו שקובע החוק.

אנחנו שמחים להפוך את העולם למקום טוב יותר

העבודה שלנו, במילים פשוטות, זה לעשות הכל בשביל להפוך את העולם שלנו לטוב ונעים יותר. בשביל זה אנחנו קמים בכל בוקר עם תשוקה אדירה למקצוע בו אנחנו עובדים ובשביל זה בדיוק אנחנו כאן. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולצאת לדרך משותפת ביחד. הנציגים שלנו כבר ממתינים לכם על הקו עם הצעת מחיר מצוינת ועם כל הפרטים שיאפשרו לכם להנות מחשמל סולארי בלי להישאר תלויים בחברת החשמל. מה שיחסוך לא רק לכדור הארץ, אלא גם לכם, לא מעט כסף.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here