Credit: Pixabay

חברת טריפל אס אנרגיה מתחדשת, המתמחה בתכנון, ייעוץ, פיקוח, ניהול והקמת מערכות סולאריות, השלימה לאחרונה הקמת מערכת סולארית על גג המפעל של שבא מתכות, בהיקף של 600 KW.

לאחר סיום ההתקנה חברת טריפל אס תנהל את תחזוקת המערכת ותלווה את חברת ש.ב.א באחזקת וניהול המערכת.

המערכת שהותקנה על הגג שלהם מורכבת מ1119 פאנלים סולאריים של חברת Trina Solar, ממיר Sungrow, והיקף התפוקה של המערכת הוא כ600 KW.

לדברי ניצן בר, מנכ"ל, שבא המערכת החדשה תאפשר לחברה להנות ממקור רווח נוסף : "לחברה גג בשטח גדול והגג יכול לייצר עבורנו כסף זאת ע"י ניצול שטח הגג לטובת ייצור אנרגיה מתחדשת, הדבר מסייע הן לאיכות הסביבה והן לטובת הגדלת שורת הרווח של החברה".

מדינת ישראל באמצעות רשות החשמל עודדה החל משנת 2009 עסקים מסחריים ליזום ולהשקיע במערכות סולאריות מסחריות על גגות בתי העסק המבנים והמפעלים שבבעלותם .

כיום המגזר העסקי רואה בהשקעה במערכת סולארית מסחרית כהשקעה לטווח ארוך, סולידית עם תשואות וכאלטרנטיבה לאפיקי השקעה שונים בחברה, בימים כאלו בהם התשואה על ההון היא 0, השקעה במערכת סולארית עשויה להביא לתשואה של 15 אחוזים בשנה ונחשבת להשקעה יציבה ומוצלחת.

עופר אזולאי, מנכ"ל ומייסד טריפל אס אנרגיה מתחדשת: "אני שמח לסיים עוד פרויקט בהצלחה. התקנת המערכת על המבנה של חברת ש.ב.א היא השקעה חכמה ובטוחה של החברה למשך עשרות שנים, בניצול מירבי של הנכס שלהם.

מערכת סולארית על גגות המבנים באזורים מסחריים מהווה השקעה אידיאלית ובטוחה, יחד עם שירות הלקוחות האישי והצמוד שלנו הלקוחות מקבלים שירות הוליסטי, משלב הייעוץ ושנים לאחר ההתקנה באחזקת המערכת."

אודות : טריפל אס אנרגיה מתחדשת הוקמה בשנת 2014, והינה חברה הפעילה בעולם האנרגיה הסולארית ומתמחה בתכנון, ייעוץ, פיקוח, ניהול והקמת מערכות סולאריות.

מנהלי החברה בעלי ניסיון רב בתחום תוך ליווי וביצוע פרויקטים מאז שנת 2009, שנה לאחר כניסת הסדרות רשות החשמל למערכות  ONGRID.

בחברה מנהלים ומהנדסים בעלי רזומה של מאות מערכות סולאריות בהיקפי פעילות של מעל 20 מגה וואט הפרוסים על כ– 100,000 מ"ר גגות.

Credit: Pixabay

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here