קרדיט: Jasper Gibson NATGEO CREATIVE WORKS

Epson תשתף פעולה עם נשיונל ג׳יאוגרפיק, אחד המותגים הידועים בעולם כשמדובר על שמירה על כדור הארץ, כדי לקדם ולהגן על האזורים הקפואים הנמצאים מתחת לשני הקטבים של כדור הארץ. הפעילות תתבצע במסגרת קמפיין גלובלי חדש (שיכלול גם את ישראל) תחת הכותרת: ״חייבים להוריד את החום״.

קרדיט: Jasper Gibson NATGEO CREATIVE WORKS

הקמפיין מגיע בצמוד לתחזיות של מדענים וחוקרי קוטב שצופים כי האזורים הקפואים יפשירו לחלוטין עד שנת 2100 כשהם יפרו את המאזן האקולוגי, יעלו משמעותית את מפלס הים בכל העולם וישוחרר מעל 950 מיליארד טון של גז מתאן לאטמוספירה. שני הגופים, Epson ונשיונל ג׳יאוגרפיק, מקווים להעלות את המודעות לנושא תוך הסברה לעסקים כיצד הם יכולים להפחית את ההשפעה על חימום היתר של כדור הארץ.

 

בחזית המאבק ל״הורדת החום״, תעמוד ד״ר קאתי וולטר אנתוני, חוקרת טבע ואקולוגית ימית בעלת שם עולמי, שמבצעת בשגרה מעקב צמוד אחר הקורה באלסקה וברוסיה כדי להבין את ההשפעות ארוכות הטווח של תהליך ההתחממות של כדור הארץ (את תוצאות המחקרים ניתן למצוא כאן). ״הקטבים נמסים ממש מול עיננו״, אומרת אנתוני. ״אנו מעריכים כי 10% מההתחממות הגלובלית במאה שלנו נובעת מהמסה של חלקי הקטבים הקפואים וזה יכול להשפיע על חיי כולנו. מדובר בעניין של חיים ומוות. כשאנשים ועסקים מקבלים החלטות לגבי איזו טכנולוגיה תשמש אותם ביום יום הם חייבים להבין את ההשלכות, לבחור נכון ולדעת שבסוף היום הם קיבלו את ההחלטות הנכונות שישפיעו לטובה על הסביבה״.

 

החיסכון באנרגיה הוא הכרחי במלחמה בהתחממות הגלובלית, אבל, יש מספר טכנולוגיות שתורמות לה במישרין ועסקים יכולים לסייע בקבלת ההחלטות המושכלות. כך לדוגמה, המדפסות פורצות הדרך שפיתחה וייצרה חברת Epson, המצויידות בטכנולוגיית Heat-Free, מצטרפות לרשימה, שכן הן משתמשות בפחות אנרגיה, יש בהן פחות ציוד מתכלה והן משפיעות בצורה מינימלית ביותר על הסביבה.

 

לדברי יאסונורי אוגאווה, נשיא Epson העולמי, נושא הקיימות הוא בלב כל פעילות שמבצעת Epson והחברה מחויבת לא רק לצמצום טביעת הרגל הסביבתית, אלא גם לסיוע ללקוחות לעשות כדוגמתה. ״אנו מקווים לעשות שינוי ולהתגבר על הבעיות הסביבתיות הגלובליות יחד עם לקוחות החברה, השותפים העסקיים שלנו והטכנולוגיות שלנו״.

קרדיט: אפסון

הקמפיין חושף 5 צעדים שכל עסק יכול לנקוט במלחמה להגנת הקטבים:

  1. להוריד את החום. ממכשירים אלקטרוניים ועד מדפסות, המערכות המשרדיות יכולות לייצר כמות נכבדת של חום. כאשר מתכוונים להחליף ציוד ישן בחדש שווה לשקול להצטייד באלטרנטיבות שהן Heat-Free שמראש מפיקות פחות חום.
  2. מחזור. בין אם מדובר בריהוט משרדי, אריזות או מכשירים אלקטרוניים ישנים, צריך תמיד לזכור שייצורם פולט חום והרבה, כמו גם השיטות להפטר מהם. כשאפשר, שווה תמיד לחשוב על מחזור ציוד.
  3. חסכון במים. כשמדובר באספקת אנרגיה למקומות העבודה שווה תמיד לשקול חלופות מזהמות פחות, דוגמת שימוש בשמש וברוח ליצירת חשמל. כך גם לגבי חימום מקומות העבודה. שווה תמיד לזכור גם כי מים הם מצרך יקר ערך וצריך לנסות לחסוך גם בהם.
  4. קיימות הפכה לנושא חשוב בעולם העסקי כיום והגופים שדוגלים בכך מגלים שקיפות לכל אורך הקו. מחובתו של כל עסק להנחיל את ה׳תורה׳ הזו לעובדים ולשותפים העסקיים ולהפיץ את הבשורה לכל אורך שרשרת האספקה.
  5. הצצה לעתיד. לעסקים חייבת להיות תוכנית מגירה לקיימות, למניעת גזים מזהמים, לחסכון במים ולשימוש באנרגיה נקייה. תוכנית סדורה היא ערובה לעמידה ביעדים והיא גם צריכה להיות פתוחה לציבור הרחב.

למידע נוסף: נחום דוניצה    0546967020 דוניצה תקשורת

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here