בדרך הירוקה: מה היא הסדרה תעריפית?

בשנים האחרונות נכנס לחיינו מושג חדש וחשוב מאוד: הסדרה תעריפית. המושג הזה משתלב היטב עם מושגים אחרים כמו "חשמל זול" או "אנרגיה סולארית", והשילוב של כולם ביחד מבטיח לבעלי הבתים הזדמנות נהדרת לחסוך הרבה כסף ולייצר חשמל לגמרי לבד. אם גם אתם רוצים להצטרף לטרנד וליהנות מכל היתרונות של הפאנלים הסולאריים, יש כמה פרטים שצריך לדעת רגע לפני שיוצאים לדרך. ועם חברת "ירוק אנרגיה מהטבע" – תגיעו להחלטה הנכונה.

סדר בבלגן: מה היא הסדרה תעריפית?

בניסיון לקדם ייצור חשמל ירוק, ובעיקר כדי לעודד את הישראלים להתקין פאנלים סולאריים על גגות הבתים שלהם, רשות החשמל קבעה הסדרה תעריפית. הרעיון הכללי שעומד מאחורי המהלך הזה ברור: תמריצים כלכליים הם אלה שמעודדים את צרכני החשמל למצוא פתרונות חלופיים, ולהפוך את הגג שלהם למקום משמעותי שמנוצל היטב לייצור חשמל. כך ניתן להתקין את הפאנלים על גבי גגות של בתים פרטיים, מבני ציבור ואפילו פרגולות או חניונים. כל שנדרש הוא ליווי מקצועי של חברה מתמחה, ועם הניסיון האדיר של צוות "ירוק אנרגיה מהטבע" תוכלו לתכנן גם את הפתרון המושלם עבורכם.

דרכים חדשות לייצור חשמל

פאנלים סולאריים מאפשרים לנו לייצר חשמל בקלות באמצעות השמש, אבל זו כמובן לא הדרך היחידה. למעשה, טורבינות רוח הן פתרון אידאלי אחר שעוזר לנו לייצר חשמל בלי לשלם עשרות אלפי שקלים לחברת החשמל מדי שנה. כל שנדרש לנו הוא מיקום מדויק ותכנון מקצועי כדי שנוכל לנצל את הרוח לטובתנו האישית. במהירות הנכונה הטורבינה תוכל לייצר עבורנו חשמל למגוון רחב של שימושים, בין אם לצרכים ביתיים ופרטיים, ובין אם לצרכים תעשייתיים.

ממשיכים למצוא פתרונות מתקדמים

פאנלים סולאריים וטורבינות רוח מהווים צעד נוסף בדרך ליצירת אנרגיה ירוקה, זו שמשלבת בין פתרונות המגנים על הסביבה וחוסכים את השימוש במזהמים למיניהם (למשל לייצור חשמל) לבין חיסכון כלכלי משמעותי. הם מצטרפים לפתרונות קלאסיים ומוכרים, לרבות שימוש בדודי שמש או תאורה סולארית – פתרונות שמשתמשים גם הם בקרני השמש. היום, כשהטכנולוגיות ממשיכות להתפתח בקצב מסחרר, נדמה שהאפשרויות רק הולכות ומתרבות. בעזרת הצוות המיומן והמנוסה של "ירוק אנרגיה מהטבע" לרכוש מערכת סולארית ביתית, לשמור על הסביבה, לייצר חשמל וגם לחסוך הרבה מאוד כסף, וזה בהחלט תמריץ חשוב. כדי לבחון את החלופות ולקבל את ההחלטה המתאימה לכם אתם מוזמנים ליצור קשר כבר עכשיו בטלפון 04-9990336.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here