קרדיט: pixabay

אחד מסוגי הסים המשתלמים במיוחד זהו esim אשר נחשב לפורץ דרך בתחום המכשירים הסלולריים ובחברות התקשורת. על מנת שתוכלו ליהנות מ- חבילה סלולרית זולה תוכלו לפנות אלינו ואנו נספק לכם מגוון הצעות משתלמות במיוחד. כמו כן על מנת שתוכלו ליהנות משירותים אלו חשוב להבין מספר דברים על מספקי השירות והם:

  • איכות הגלישה- חשוב להבין את איכות הגלישה שמספקת חברת התקשורת, שכן אנו נשאף לחברה אשר יש לה אנטנות רבות ברחבי הארץ ואשר מספקת לנו תשדורת אינטרנט ברמה גבוהה.
  • רשת חזקה G5 – הרשת החדשה G5 מאפשרת גלישה חזקה במיוחד ותוך מהירות מדהימה וזאת בזכות טכנולוגיה חדישה אשר תאפשר לכם גלישה ללא גבולות.
  • מחירים- המחירים שלנו משתלמים במיוחד, כך שתוכלו ליהנות ממגוון חבילות ממחיר של 16 ₪ ליחיד ועד לחבילה של 70 ₪ משפחתית.

לשם קבלת חבילה סלולרית זולה תוכלו לפנות אלינו לחברת סקיי קול, חברתנו מספקת שירותי תקשורת ברמה הגבוהה ביותר בארץ והינה ספקית הesim הראשונה בישראל. חברתנו תספק עבורכם נציגי שירות נעימים ונחמדים, אשר יעשו הכל על מנת לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולהציע עבורכם את החבילות המשתלמות ביותר, כמו כן אנו מספקים גם שירותי G5   אשר דרכם תוכלו ליהנות מגלישה מהירה במיוחד.

כרטיס esim  ייחודי

אחד מכרטיסי הסים המיוחדים ביותר זהו סים דיגיטלי אשר דרכו תוכלו ליהנות מחבילת תקשורת בלא צורך בהכנסת כרטיס סים פיזית. כרטיס סים דיגיטלי או וירטואלי נקרא esim וזוהי טכנולוגיית פורצת דרך במכשירים הסלולריים, באמצעות טכנולוגיה זו תוכלו ליהנות מגלישה מהירה וחזקה במיוחד, התקנה נוחה של סים, ולמעשה לא תצטרכו לחשוש שכרטיס הסים שלכם ייהרס או יאבד. כרטיס הesim שלנו הינו ברמה גבוהה ובעל תקשורת חזקה במיוחד כך שאין לכם מה לדאוג בנוגע לכך.

טלפון לעבודה וטלפון אישי

אחת מהשיטות לפצל את היום יום שלכם בין העבודה לבין החיים הפרטיים זה באמצעות כך שתעשו 2 מספרים על סים אחד ובכך תוכלו ליהנות מהחלפה מהירה בין כרטיסי הסים ללא צורך בהוצאה של אחד מהם. לשם כך תוכלו לפנות אלינו לחברת סקיי קול, חברתנו מספקת כרטיסי esim דיגיטליים והינה הראשונה בישראל לעשות כן. אצלנו תוכלו ליהנות ממגוון חבילות משתלמות במיוחד גם לארץ וגם לחו"ל ולמעשה ליהנות מכרטיס סים ייחודי ופורץ דרך. לפרטים נוספים והזמנות חייגו: 3610* ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here