קרדיט: צילום יח"צ

טל חורש, 30, מונה למנהל לקוחות ב- Veeam ישראל. במסגרת תפקידו יהיה חורש אחראי על ניהול הלקוחות של כלל המגזרים, בדגש של מרכז וצפון הארץ, לרבות עבודה מול השותפים והאינטגרטורים של Veeam. 

"הצוות שלנו מונה היום כבר 15 איש וכולל עובדים בארץ ובבוקרשט" אומרת ורד ליברמן מנהלת אזורית MED ב- Veeam. "אני מברכת על הצטרפותו של טל לצוות ושמחה לציין כי מגמת ההתרחבות תמשיך גם ב- 2021." 

בתפקידו האחרון היה חורש מנהל לקוחות זכיינים  Mid – Market בחברת Yelp העוסקת בסקירות עסקיות מבוססות חכמת המונים  ופלטפורמה לקידום עסקים. בהשכלתו הוא בוגר תואר ראשון בעסקים בינלאומיים ופיננסים מהפקולטה למנהל עסקים Zicklin בברוך קולג' בניו יורק. 

Veeam, המתמחה בפתרונות גיבוי וניהול דאטה בענן, נרכשה בתחילת 2020 ע"י חברת Insight Partners האמריקאית, לפי שווי של יותר מ – 5 מיליארד דולר. 

אודות Veeam

חברת Veeam® היא מובילת שוק בפיתוח פתרונות גיבוי ואספקת Cloud Data Management™. Veeam מספקת פלטפורמה אחת עבור גיבוי מודרני, האצה של ענן היברידי ואבטחת המידע של הלקוח. פתרונות החברה קלים להטמעה ולשימוש, אמינים ומתאימים להתקנה בכל סביבת עבודה. 

החברה הוקמה ב- 2006 והיא מעסיקה למעלה מ- 4,000 עובדים ברחבי העולם, ועובדת עם למעלה מ- 70 אלף שותפים, ביניהם: HPE, NetApp, Cisco ו- Lenovo, ומעל 400 אלף לקוחות. לחברה יש סנפים ביותר מ- 35 מדינות והיא מוכרת מוצרים ב- 160 מדינות. למידע נוסף היכנסו ל- www.veeam.com.  

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here