קרדיט: pixabay

שירותי ענן לחברות מספקים יתרונות רבים לחברות ועסקים וזאת בהתאמה לסביבה הממוחשבת המאפיינת את אורח החיים המודרני. העידן הווירטואלי מחייב עסקים, חברות וארגונים לבצע התאמות על מנת לייעל את פעילותן ולהעניק שירות מיטבי ללקוחותיהם.

מה כוללים שירותי ענן לבתי עסק?

שירותי ענן לחברות כוללים:

  • התאמה והתקנה של שרתים ווירטואליים הכוללים פתרונות חדשניים, מתקדמים ואפקטיביים המאפשרים ללקוחות ליהנות ממגוון יישומים ואופציות התורמים להתנהלות מיטבית של העסק וכל זאת ללא צורך להשקיע ברכישה של ציוד כבד ומסורבל ושרתים פרטיים. השרתים הווירטואליים מספקים מקום אחסון בשפע, גיבוי ואבטחת מידע לעסק.
  • שירותי מייל – חברות מקצועיות המתמחות במתן פתרונות ענן מתקדמים מספקות תמיכה טכנית מלאה בשפה העברית לצרכי העסק השונים ושירותי מייל המאפשרים לעסק לקיים אינטראקציה יעילה ואיכותית עם הלקוחות ובין עובדי החברה במחלקות השונות.
  • שירותי הענן כוללים התקנה של תוכנות מתקדמות והטמעה של טכנולוגיות חדשניות המאפשרות יכולת שליטה וניהול מיטבית תוך חיסכון בעלויות ובזמן.
  • שירותי מומחה המאפשרים הפעלה של הציוד והמערכות הממוחשבות באופן שוטף ובזמינות מרבית. הזמינות מהווה מרכיב חשוב וחיוני במתן שירות מיטבי ללקוחות.
  • שירות CDN – שירות מבוזר להפצה של תוכן מכל הסוגים: סרטוני ווידיאו, אפליקציות VOD, אפליקציות OTT וערוצים לינאריים.
  • אירוח אתרים – פתרונות אירוח של אתר בודד ושל פלטפורמות ניהול אתרים המשלבים יכולות ניהול ושליטה מתקדמות.
  • מערכות נוכחות בענן – פתרונות נוכחות בענן המאפשרים דיווח, בקרה וניהול של שעות ההיעדרות ושעות העבודה של העובדים. בנוסף, המערכת מאפשרת לדווח על ביצוע משימות שונות הן כאשר מדובר על עובדים במשרדי החברה והן כאשר מדובר על עובדים בשטח.
  • מרכזייה בענן – שירותי מרכזייה שנועדו לאפשר העברת מסרים ללקוחות פרטיים ולארגונים בצורה יעילה על בסיס שימוש בפועל וברמת מחירים משתלמת במיוחד.

התאמה של מערכות תקשורת ממוחשבות לעסקים מידי מומחים

חברת ITCare הינה מהמובילות במדינת ישראל בתחום מערכות תקשורת ממוחשבות לעסקים. החברה מציעה שורה של שירותים מתקדמים בהתאמה אישית לצרכי העסק התורמים להתנהלות עסקית יעילה, איכותית. צוות המומחים שלנו יעניק לכם ייעוץ וליווי מקצועי לאורך כל הדרך וכל זאת ביחס אישי. לפרטים נוספים על מגוון שרותי מחשוב לעסקים שלנו התקשרו למספר 077-8040739

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here