כלי בדיקת דוחות
קרדיט תמונה מאתר: depositphotos

מחולל דוחות מאפשר לעסקים לעדכן מספר גורמים שונים אודות שינויים עסקיים ונושאים עסקיים שוטפים ללא צורך בהתחברות למערכת. הכירו את הכלי הטוב ביותר שיאפשר לכם להפיק דוחות ולשלוח אותם אל תיבות הדואר בארגון ומחוצה לו בהתאם לתרחישים קבועים או בהתאם לטריגרים מוגדרים.

לשלוט טוב יותר בעסק באמצעות מחולל דוחות

כלי דיגיטלי לשליחת דוחות מאפשר לכם לקבל עדכונים על אירועים עסקיים שלהם השלכות על הפעילות העסקית השוטפת לרבות: קבלת דוחות על חריגה מסף מסוים לדוגמה:  צפי מכירות נמוך, חריגה מתקציב על פי קצב התקדמות הפרויקט, גידול בלתי מוסבר בפניות לשירות לקוחות ועוד. דו"ח זה מאפשר לכם לגלות אירועים חריגים בזמן, ללא צורך בהתחברות למערכת ולפעול במהירות כדי למזער סיכונים.

נוסף לכך ישנם דוחות המיועדים להנהלת החברה כמו דו"ח הנהלה שבועי המציג את ביצועי הארגון וכולל: הכנסות, הוצאות, הגעה ליעדים, רווחים ועוד, כאשר איסוף הנתונים מבוצע באופן אוטומטי באמצעות המערכת ומאפשר לפנות זמן יקר, שעד כה הוקדש למשימה. מבחינה עסקית – במקום לאסוף נתונים מתוך עשרות טבלאות אקסל ולאחדם לקובץ אחד – הרי שמתקבל דו"ח אחיד, במהירות, במועדים קבועים מראש אשר מכיל את כלל התנועות שבוצעו במערכת עד ליום הפקת הדו"ח.

חוסכים בזמן גבייה

עסקים המעוניינים לחסוך במשאבים המוקצים לגביית תשלום מלקוחות יוכלו להיעזר ברכיב מחולל דוחות מובנה לשליחת דוחות גבייה, בין אם מדובר בחשבונית בודדת ובין אם מדובר ברשימת לקוחות – משמעות הדבר היא שפעולה עד כה שנעשתה בצורה ידנית וגבתה זמן עבודה יקר יכולה להיעשות באופן אוטומטי ובמועדים קבועים ומתוזמנים בהתאם לצורכי העסק ולחסוך זמן יקר.

שליחת דוח בהתאם להרשאות במערכת

מעוניינים בשליחת דוחות למספר נמענים בהתאמה להרשאותיהם במערכת. רכיב מחולל הדוחות מאפשר לכם לעשות זאת באופן אוטומטי, וזאת משום שהמידע המוצג בדו"ח מותאם להרשאות המשתמש, כך לדוגמה: אם בחרתם לשלוח דו"ח מכירות שבועי לכלל מנהלי הסניפים, הרי שכל מנהל סניף ייראה את ביצועי המוכרנים שנמצאים תחת אחריותו בהיררכיה הארגונית ולא את ביצועי המוכרנים האחרים.

ניהול כלל הדוחות מתוך פלטפורמה אחת

ארגונים עובדים עם מספר מערכות מידע – מערכת לניהול משאבי הארגון, מערכת לניהול לקוחות, מערכות ייצור, מערכות לניהול כוח אדם ועוד. באמצעות מחולל שליחת דוחות תוכלו לרכז את כלל המידע הארגוני בדו"ח אחד וליצור אמת ארגונית אחת בתהליך קל ומהיר. יתר על כן תוכלו לשלוח את הדוחות אל הנמנעים במופעי זמן קבועים ובמגוון תבניות עיצוב: "אופיס", פיקסל, Doc, HTML, ו-PDF.

לסיכומו של עניין, מחולל הדוחות הוא כלי שימושי לארגונים המעוניינים בשיפור ביצועים עסקיים, בהפיכת תהליכים ידניים לתהליכים אוטומטיים, בשמירה על קשר טוב יותר עם העובדים, הספקים, הלקוחות וכל גורם אחר המקושר לארגון ובפתרון בעיות במועד הקצר ביותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here