מירב אורן צלם נוי ערקובי

מירב אורן (36) מונתה למנהלת מרכז הפיתוח הישראלי סולוטו של חברת האם אשוריון; מייסד החברה והמנכ"ל היוצא תומר דביר ימשיך בתפקידו כסמנכ״ל בכיר בחברת אשוריון

חברת הטכנולוגיה סולוטו (Soluto) מודיעה על מינויה של מירב אורן למנהלת מרכז הפיתוח הישראלי סולוטו של חברת האם אשוריון בישראל. תומר דביר, מייסד החברה והמנכ״ל היוצא המכהן כסמנכ״ל בכיר בחברת האם אשוריון (Asurion), ימשיך להתמקד בתחומי חדשנות, שיתופי פעולה אסטרטגיים, ומיזוגים ורכישות עם ההנהלה הבכירה של אשוריון.

מירב אורן, בת 36, היא בוגרת תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול מאוניברסיטת תל אביב ואם לשניים. אורן הצטרפה לסולוטו בשנת 2011 כמנהלת מוצר, תפקיד בו הובילה את יכולות ה-engagement של החברה. בשבע השנים האחרונות שימשה כסמנכ"לית מוצר בחברה והובילה את צוותי המוצר והעיצוב, תפקיד במסגרתו הובילה את פיתוח המוצרים המובילים של חברת האם האמריקנית אשוריון. בין אלה – שותפות עם ענקיות הסלולר והקמעונאות (retail) בארה"ב, שירותי omnichannel הנותנים פתרונות 360° לניהול והגנה על הטכנולוגיה הביתית, Anywhere Expert – מוצר לניהול customer tech support and engagement המשרת מאות מיליוני משתמשים, ועוד.

סולוטו, לה 110 עובדים בישראל, נמכרה בשנת 2013 לחברת ה-Insurtech האמריקאית אשוריון – חברה המספקת ביטוח ושירות לניידים חכמים, טאבלטים, מוצרי חשמל, כלים, משדרים לווייניים ועוד. החברה משרתת מעל 300 מיליון משתמשים בארה"ב, יפן ועוד. בחברה מועסקים כ-17,000 עובדים ברחבי העולם.

לצד מינויה של מירב אורן למנהלת מרכז הפיתוח הישראלי סולוטו, ימשיכו בתפקידם דורון בשן, Head of People של החברה, ובועז אבידן, VP Engineering. אבידן אמון על ניהול תהליכי המחקר והפיתוח של כלל הטכנולוגיות של סולוטו.

מייסד סולוטו והמנכ״ל היוצא, תומר דביר מסר: "אני מתרגש על מינויה של מירב למנהלת מרכז הפיתוח הישראלי של חברת האם אשוריון, זהו צעד טבעי ומתבקש ואני סמוך ובטוח כי הניסיון העשיר שלה, יכולות הניהול והחשיבה היצירתית, לצד יכולות הביצוע וההוצאה לפועל של מגוון מיזמים מורכבים תסייע לנו להמשיך ולהוביל את תחום החדשנות בארץ ובעולם".

אורן מסרה: "כמי שצומחת עם סולוטו מראשית הדרך עוד כשהחברה הייתה סטארטאפ צעיר, אני גאה להמשיך להוביל את החברה להצלחות הגדולות הבאות שלה. החזון של סולוטו מאז ומתמיד היה לעזור לאנשים ליהנות מטכנולוגיה ולהפוך אותה לנגישה יותר לכולם. זהו העיקרון המנחה במוצרים שלנו גם היום. אני מודה לתומר על הדרך המשותפת והאמון הרב, ומחכה לעבודה המשותפת שעוד לפנינו. לסולוטו צוות חזק ומגוון עם אחוז נשים גבוה בהנהלה הבכירה: 40% ב- R&D ו-50% בהנהלה הבכירה הכללית, תרבות ייחודית ומוצר שמגיע למאות מיליוני משתמשים בעולם. יחד עם אשוריון, אנחנו בשלים לצעד הבא: להפוך להיות השירות שינהל את כל המוצרים והשירותים שנמצאים בשימוש בכל בית בעולם – ואנחנו גאים מאוד לעשות את זה כאן בישראל״.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here