כל השיטות ללימודי גיטרה
מקור freepik

הגיטרה. איזה כלי יפה. אפשר למצוא אותה כמעט בכל מקום. על חוף הים, בבית במרפסת, ברחוב או בפארק. אחת הסיבות שהגיטרה כל כך פופולארי היא העובדה שלימודי גיטרה הם יחסית פשוטים ללמידה משאר כלי הנגינה .

אז איפה לומדים לנגן עליה ? מהן האפשרויות ? הנה כל הדרכים בהם תוכלו ללמוד גיטרה שכדאי להכיר .

באמצעות אפליקציה :

נשמע מעט מפתיע אבל לימודי גיטרה יכולים להתבצע גם באמצעות אפליקציה שתלמד אתכם לנגן בגיטרה . האפליקציה מיועדת למשתמשים בכל הגילים. אין צורך במידע מוקדם והיא למעשה  תלמד אתכם את הבסיס. אם תתמידו, תוך זמן קצר כבר תוכלו לנגן שירים פופולריים. הלימוד נעשה בחוויית משחק עם הוראות ברורות, צעד אחר צעד, ובשילוב סרטוני וידיאו. תוך כדי למידה תקבלו משוב לביצועים שלכם וטיפים לנגינה נכונה. 

בקורס און ליין:

לימוד בקורס און ליין זה כבר לימוד בשיטה חדשנית. לימוד כזה יכול להתקיים בשתי דרכים. זה יכול להיות קורס ב"לייב" עם תוכנת שיתוף מסך כמו סקייפ כשכל אחד רואה את השני וככה מתקשרים ולומדים. זה  האפשרות השנייה של קורס און ליין הוא קורס מובנה, קורס שהוא לא בשידור חי אלא מלמד שלב אחרי שלב את רזי הנגינה. בקורס כזה יהיה בדרך כלל ליווי בפייסבוק, במייל או בכל מקום אחר. קורס און ליין בשיטה הזו יהיה עוד יותר נוח וגמיש מכיוון שהתלמיד יכול ללמוד בכל זמן וגם לחזור עוד ועוד על השיעורים.

לימודי גיטרה בקבוצה:

לימוד גיטרה בקבוצה זו חוויה חברתית טובה ומלמדת  לימודי גיטרה בקבוצה נותן מסגרת וקצב ללימוד – מתאמנים לקראת המפגש. החסרונות: מתקדמים לפי הקצב של התלמיד הכי איטי בקבוצה 

אם בכל זאת, המסגרת הקבוצתית עוזרת לך להתחייב ובסה"כ המטרה היא ללמוד כמה אקורדים פשוטים שאיתם ניתן להרכיב הרבה שירים מוכרים לרמה של "נגינת מדורות" יש כמה קבוצות כאלה ברחבי הארץ . לימודי גיטרה בקבוצה יכולים לתת מענה ללימודי גיטרה למתחילים ולימודי גיטרה למתקדמים.

באמצעות מורה פרטי:

ללימודי גיטרה עם מורה פרטי יש יתרונות ולא מעטים. ראשית, מדובר בלימודי גיטרה עם יחס אישי. אין עוד תלמידים והתלמיד מקבל את מלוא תשומת הלב. המורה יכול גם להראות פיזית איך לפרוט ואיך להניח את האצבעות באקורדים השונים, וכל שיעור כזה הוא עם פוטנציאל התקדמות  משמעותית. עם מורה פרטי אפשר לקבוע מתי שנוח לשני הצדדים.

ישנם מקומות המציעים שיעורי גיטרה למתחילים וגם למתקדמים ובכל הגילאים. מערך הלימודים כולל את לימודי הטכניקה, קצת תיאוריה, קריאה ולימוד תווים, ליווי, לימודי קצב – והכל בהתאם לקצב של התלמיד  – יש בזה נוחות וגמישות שמקדמת את הלימודים לקראת נגינה עצמאית 

הדבר הכי חשוב בלימוד גיטרה הוא פשוט ללמוד . אז אם גם אתם רוצים ללמוד ולהתפתח בגיטרה, אל תחכו למחר, תוציאו את הגיטרה מהבוידעם או תשיגו גיטרה מחבר

לימודי גיטרה יכולים להיות מהנים מאוד ומי שילמד בהצלחה לנגן יוכל לעשות זאת בכל זמן ובכל מקום. אלו לימודים לחיים, שלא מתפוגגים עם הזמן . לימודים שנשארים עם התלמיד עוד שנים רבות ומאפשרים לו גם להתפתח עוד בתחום אם ירצה. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here