חקירות פרטיות - איך עושים את זה המקצוענים?

אם חשבתם פעם שחוקרים פרטיים מבצעים רק מעקבים אחרי מושאי המעקב- כדאי שתחשבו שנית. בעולם הטכנולוגי לחוקר הפרטים עומדות מספר אפשרויות מעניינות למדי לפעולה. כדי להגיע לחקר האמת, החוקר יכול לבצע לא מעט טכניקות ולהשיג המון מידע.

עוקבים אחרי החשוד מבלי לעורר חשד

האתגר הגדול ביותר שעומד בפני כל חוקר הוא השמירה על חשאיות. חוקר טוב נבלע בשטח ולא מעורר את חשד הנחקר או הסובבים לו. כדי לבצע פעילות חקירה יעילה, חוקרים משתמשים בעזרים טכנולוגיים רבים כמו תוכנה למעקב אחר פלאפונים ויוצרים מרחק פיזי רב ככל הניתן בינם לבין החשוד. על ידי מעקב מרחוק ניתן לדעת בדיוק מה סדר היום של החשוד ולמצוא את הפרצות שיכולות להוביל למידע חדש בחקירה. ובגלל שרובנו לא נפרדים מהניידים שלנו, קל מאוד לעשות שימוש בתוכנות אלו כדי להכיר את סדרת היום של נחקרים.

מתעדים ראיות

בהמשך החקירה, נדרש איש המקצוע להביא תיעוד מדויק כלל הניתן של מסמכים, ראיות ואפילו הקלטות שיחות. כדי לבצע איסוף ראיות ללא רבב, לחוק יש אינספור אפשרות ציוד חקירות שעומד לרשותו. מצלמות משוכללות בעלות עדשות למרחקים, ציוד הקלטה ומכשירי איתור לווייניים, לחוקר עומדות כל הדרכים להביא את המידע בצורה כשרה, מהירה ומדויקת מבלי לעורר חשד או לפגום באיכות הראיות. חוקר מנוסה יכול להביא ראיות כשרות שאיתן ניתן להגיע לתוצרים בשטח- למשל בתהליכי גירושין בהם אפשר להביא להוכחה חותכת לבגידה של אחד מבני הזוג.

חותרים למגע

אבל לפעמים, החוקר צריך לבצע מהלכים שיכולים לחשוף את זהותו האמיתית כדי לסיים את החקירה. פגישות, מעקבים ואפילו כניסה למשרדים יכולות להיות מאתגרות וכל שיחה שמתחרשת חייבת להיות מתועדת. לכן, החוקר מצטייד בעזרים מיוחדים כמו התקנת מצלמה נסתרת, שיכולה לתעד באיכות גבוהה את המתחרש ולהעניק למזמין העבודה יתרון משמעותי בחקירה. קשה מאוד לחשוף את העזרים האלו בעיקר בגלל שהטכנולוגיות המודרנית מאפשרות למצלמות להיות כמעט בלתי נראות, כך שהסיכוי בטקטיקה זו עולה על הסיכון והשיטה מצליחה להביא תוצאות כל פעם מחדש.

משרד חקירות בחיפה עורב חקירות היא חברה מקצועית בעל ניסיון של 28 שנים בתחום החקירות. החברה מלווה כל פונה בתהליך בירור וחקירה מקצועי אך אנושי ומביאים את הראיות החותכות לאישוש או הכחשת כל מקרה. הצוות מחזיק בניסיון בתחומי חקירה שונים ועובד לפי סטנדרטים גבוהים. לפרטים נוספים ניתן לפנות לטלפון: 077-2316436.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here