קרדיט יח״צ

אריק יואן: ״הווידאו הוא הקול החדש״

חברת המחקר גרטנר דירגה את חברת זום כמובילה בשתי קטגוריות מרכזיות בדו״ח ריבוע הקסם ל -2020 (Magic Quadrant): קטגוריית פתרונות לניהול פגישות (זו השנה החמישית ברציפות) כמו גם בקטגוריית פתרונות תקשורת מאוחדים כשירות – Unified Communications as a Service (UCaaS).

״הפתרונות של זום מספקים מגוון רחב ביותר של תרחישי שיחות וידאו, מסורתיים וחדשים לחלוטין״, אומר הצוות של גרטנר ומציין בין החוזקות של החברה את האימוץ הרחב של הפתרון (״הפופולריות של זום היא עדות לעיצוב ממוקד המשתמש, אמינות השירות ומגוון המודלים לשימוש, כמו גם האפשרות לשימוש בגרסת חינם) ואת היכולת להתאים למגוון סוגי שימוש עם דרישות משתנות (״מחינוך, בריאות ועד ממשל ובריאות״).

קרדיט יח״צ

״אנו שמחים וגאים על הבחירות של גרטנר״, אומר אריק יואן, מנכ״ל זום. ״אנו גאים בתפקיד שאנו ממלאים בשמירה על עולם מחובר ומקושר תוך שימוש בטכנולוגיה מאובטחת ואמינה ומחוייבות רבה ללקוחות שלנו ולאושרם. הווידאו הוא הקול החדש״.

להערכת גרטנר, עד שנת 2024 עבודה מרחוק והשינויים בדפוסי העבודה ישפיעו בצורה ישירה על פגישות עסקיות, כך שרק 25% מהפגישות ייערכו פנים אל פנים, לעומת 60% כיום. אנשי המחקר של גרטנר טוענים כי 74% מהחברות מתכננות לעבור בדרך קבע לעבודה מרחוק בעקבות ההתנסות ה׳כפויה׳ שחוו במהלך סגרי הקורונה.

 

לקריאת הדו״חות המקוריים:

https://www.gartner.com/doc/reprints?id=1-2468658S&ct=200917&st=sb

https://www.gartner.com/doc/reprints?id=1-24M0T9F3&ct=201117&st=sb

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here