הטכנולוגיה שתהפוך את העסק שלך לרווחי יותר
קרדיט: טרנסטק מערכות בע"מ

עבודה יעילה וחסכון הם שני התנאים הבסיסיים ביותר המאפשרים להפוך את העסק שלכם לרווחי יותר. היום ניתן להגדיל את התפוקות ולמנוע טעויות אנוש, כאשר המערך הלוגיסטי מותאם עבורכם ומשרת אתכם לפי הצרכים הספציפיים של הארגון שלכם באופן מושלם. חסכון הזמן היקר ושטח הרצפה הרבה תוך הפניית המשאב האנושי אל הפעילות החשובה באמת בעסק – אתם עובדים נכון וחכם הרבה יותר. איך עושים את זה? יש לנו כמה רעיונות.

יותר מהיר – פחות שגיאות

טעויות אנוש הן חלק בלתי נפרד מהעסק, ואין ספק שמדובר בבעיה של ממש. אלא שיש גם פתרון והוא יעיל במיוחד. אחד מהם היא מערכת פנאומטית המותאמת בדיוק לצרכי העסק בשילוב עם תוכנת בקרת איכות. למשל, אם העובדים הם אלה המשנעים חבילות ממקום למקום, בתוך הארגון או מחוץ לבית העסק, מערכת מתקדמת זו תחסוך להם זמן ואנרגיות, ותאפשר לכל פריט להגיע ליעדו בזמן קצר ובלי להפנות לכך כוח אדם. זהו אחד הפיתוחים היעילים והמסקרנים של חברת טרנסטק, המציעה מגוון מוצרים טכנולוגיים שמייעלים את הפעילות העסקית ומשפרים את הרווחיות. לארגון עם כמות ניפוקים רבה, מערכת PICK TO LIGHT תשנה את רווחיות הארגון מקצה לקצה. המערכת מסייעת לעובד לסדר ולאגן את ההזמנות ומקפיצה באופן משמעותי את מהירות הניפוק שכן שיטה זו עובדת בשיטת ניפוק לפי פריט ולא לפי הזמנה.

כאמור הפתרונות הלוגיסטים הם רבים ומותאמים אישית לצרכי הלקוח – באתר חברת טרנסטק תוכלו להתרשם ולהתעניין עבור העתיד שלכם.

פינוי אשפה יעיל ונעים יותר

מוסדות בריאות, קמפוסים, מבני מגורים בתי מלון וארגונים גדולים משקיעים הון עתק בכח אדם ושטח רצפה רב בפינוי פסולת. זאת מבלי להתייחס לריח שמופץ מחדר האשפה הזיהום, מזיקים ולתנועת המשאיות הערה. מערכת פינוי אשפה / כביסה פנאומטית מספקת את המענה המושלם לבעיה הזו. במקום לפנות אשפה בעגלות עמוסות דרך המעלית והמרחבים הציבוריים, ולהשקיע כח אדם איכותי בשינוי האשפה, שוט אשפה פניאומטי חוסך לנו זמן ומאפשר לנו לפנות את הזבל בפעולה מהירה פשוטה נקיה ונטולת ריחות. המערכת משנעת את הפסולת מהבניינים אל חדר אחד מרכזי ובכך חוסכת מאות מטרים של שטח רצפה וחפירה עמוקה עבור גישה למשאיות.

מחסן אוטומטי אנכי

דרך מצוינת נוספת להקל על העבודה ולהפוך אותה ליעילה הרבה יותר, היא באמצעות מחסן אוטומטי אנכי. המחסן האוטומטי המגיע לגובה של 16 מטרים, גובה שלרוב אינו מנוצל במחסן, חוסך שטח רצפה רב שבשגרה מבוזבז עבור רדיוס סיבוב של מלגזה. המשמעות ברורה: חיסכון משמעותי בשטח רצפה, פחות כוח אדם הדרוש לתפעול המחסן, וצמצום ניכר בעלויות. בנוסף, המחסן האוטומטי מהיר מאוד ובטיחותי ביותר, אשר מתממשק לכל תוכנת ניהול מחסנים. ניפוק הסחורה והעמסתה על המשאית, הכל באופן אוטומטי, בלחיצת כפתור בממשק ניהול המחסן.

כל הפתרונות לעסק – במקום אחד

בשוק התחרותי שבו אנחנו פועלים היום, אין ספק שעבודה יעילה היא צורך בסיסי שתורם לעסק בכלל, ולרווחיות בפרט. כדי לעשות את זה נכון אנחנו זקוקים לכל אמצעי שעומד לרשותנו, ולאנשי המקצוע הטובים ביותר שיעזרו לנו לאתר את המענה המדויק לצרכי העסק. תכנון מחסנים אוטומטיים, מערכות פנאומטיות ומערכות מתקדמות לניהול מידע הם אלה שעוזרים לנו להגיע אל היעדים שלנו בצורה הטובה ביותר. חברת טרנסטק מספק ייעוץ לוגיסטי ומלווה אתכם משלב התכנון, דרך הביצוע ועד לתחזוקה הכל תחת קורת גג אחת. להתאמת המערכות האידאליות עבורכם אתם מוזמנים לפנות לצוות המקצועי של חברת טרסנטק מערכות ללא עלות וללא התחייבות.

ניתן ליצור קשר באתר www.transtech-sys.com ב- LinkedIn ובטלפון 03-9100606.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here