קרדיט צילום: שלומי אופיר

איילון ביטוח בחרה לנהל את הנתונים שלה עם פלטפורמת ה- Data Integration של Talend, המיוצגת בישראל על ידי חברת aQurate, מקבוצת UCL. 

רונן אהוביה, מנהל פיתוח טכנולוגיות דיגיטל באיילון ביטוח,  אומר כי: "מנגנוני עיבוד הנתונים המתקדמים בפלטפורמה יוצרים סביבה יציבה ומתקדמת לפיתוח והפעלה של תהליכי עיבוד מידע מנוהלים ומבוקרים המאפשרים לאיילון תקשורת ישירה עם מאות אלפי הלקוחות והסוכנים במגוון ערוצים דיגיטליים ומאפשרים לנו אוטומציה מלאה בתהליכים כמו הפקה אוטומטית של פוליסות ביטוח החיים של החברה ואף גיבוש מוצרים ייעודיים מבוססי דתא. שילוב Talend במערכות שלנו מאפשר לחברה ליצור ממשקים מתאימים לתוכניות ייעודיות דוגמת איילון יאנג – לנהגים צעירים שיוכלו לנהוג על כל הרכבים של המשפחה. עם המידע העדכני ביותר הזמין, יש לנו תמונה מלאה ואיכותית של המצב הנוכחי בכל רגע נתון." הוסיף אהוביה ומדגיש כי: מערכת ניהול תשתית נתונים של Talend משמשת את איילון גם כדי ליצור בידול ויתרונות יחסיים בשוק הביטוח הישראלי."

קרדיט צילום: שלומי אופיר

יוסי רודריק, מנכ"ל aQurate, ציין כי " איילון ביטוח בנתה תשתית נתונים רוחבית המשרתת את צרכי הארגון ובכלל זה הלקוחות, הסוכנים והלקוחות הפנימיים. התשתית כוללת גם שימוש בתשתית ב Data Quality  המשולב בתהליכי האינטגרציה. באמצעות התשתית שנבנתה, חברת איילון ביטוח מממשת את החזון  הדיגיטלי של הארגון  ובעצם פועלת בסינרגיה עם פעילויות השיווק בכל תחומי הביטוח והצרכים של לקוחות החברה וסוכניה.  

אודות איילון ביטוח

איילון חברה לביטוח הינה אחת משש קבוצות הביטוח והפיננסים הגדולות בישראל המציגה בשנים האחרונות שיעורי צמיחה מרשימים בתעשיית הביטוח והפיננסים.
איילון חברה לביטוח משקפת בחזונה, בסלוגן שבחרה "אנשים לשירות אנשים" בערכיה, את הצד האנושי של הביטוח, כאשר ניתן דגש מיוחד לנושא השירות לציבור המבוטחים והסוכנים. לחברה מרכז שירות לקוחות רחב, לטובת מתן שירות מקצועי למבוטחיה ולסוכניה.
איילון מעסיקה כ-1,100 עובדות ועובדים, ופועלת באמצעות ארבעה מחוזות אזוריים: תל אביב, מרכז, חיפה וירושלים, המפעילים מערך רחב של כ-2,600 סוכנים וסוכנויות בכל רחבי הארץ.

אודות Talend

בשנת 2005 עמד שוק המידע על פרשת דרכים. בזמן ששאר הענפים נמשכו למוצרי אינטגרציה מורכבים ויקרים, מייסדי Talend, פבריס בונן וברטרנד דיארד האמינו שיש דרך אחרת: משהו פשוט, חזק, גמיש וניתן להרחבה. הפתרון שלהם היה התוכנה המסחרית הראשונה עם קוד פתוח לשילוב נתונים ( Data Integration) . Talend האמינה שעליה לשנות את הדרך בה העולם מקבל החלטות והדרך להשיג זאת היא על ידי הפיכת נתונים לשימושיים עבור כולם. 

קצת יותר מעשר שנים מאוחר יותר ( 2016) – לאחר שכבר השיקה פתרון ביג דאטה ארגוני וצפתה את מעבר התעשייה לתשתיות ענן הונפקה החברה בנסד"ק ונרשמה בשם (TLND).

החברה מובילה את תחום ניהול הנתונים העולמי על פי חברות המחקר ומציעה פתרונות לשלמות ובריאות נתונים.

אודות aQurate

aQurate, מקבוצת UCL, מתמחה בעולמות ה- BI, Big Data& Analytics.

החברה מייצגת באופן בלעדי בישראל ארבעה קווי מוצרים (,knime Talend, Trifacta, HVR) המשלימים את כל הנחוץ לחברה להפוך לארגון מונחה נתונים החל משלב שינוע הנתונים, הכנה וטיוב הנתונים, אינטגרציה ואנליזה.

החברה מציעה שירותים מקצועיים במגוון תפקידים ופרויקטים טכנולוגיים תוך התמקדות בתפקידי הData- השונים. החברה פועלת באופן ישיר ובאמצעות מפיצי משנה כגון טלדור, מלם ומטריקס BI. 

בין לקוחות החברה ניתן למנות ארגוני בטחון וצבא, תאגידי מסחר וקמעונאות, חברות הייטק, חברות פרמצבטיקה , ארגוני בריאות, והמגזר הפיננסי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here